Pinnacle PCTV geluid probleem

Pagina: 1
Acties:

• L3n-M3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:58
ik heb een probleem met Pinnacle PCTV. Het probleem is als ik met Pinnacle PCTV wat heb opgenomen en wil afspelen geeft hij geen geluid. normaal als ik TV aan het kijuh ben op de PC dan geeft hij wel gewoon geluid en tijdens het opnemen ook, maar als ik het afspeel dan geeft hij geen geluid. ik weet niet wat ik moet doen. :? weten jullie het?

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:24

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Kijk bij je settings naar de audio settings voor het recorden. Waarschijnlijk lus je dat beestje door naar de line in van je geluidskaart? Selecteer dat dan als bron voor het opnemen van geluid. :)

• L3n-M3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:58
ik gebruik geen geluidskaart maar me onboard geluids kaart

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:24

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Len-men schreef op 23 januari 2003 @ 20:33:
ik gebruik geen geluidskaart maar me onboard geluids kaart
Levert dat TV-kaartje van je dan zelf het geluid? Of lus je die door met de line-in van je onboardsound?

Heb je sowieso al bij de settings gekeken?

Verwijderd

Ik ondervind momenteel hetzelfde probleem.

Ik heb mijn pinnacle pro-card intern aan aan de AUX1 van mijn P4P800 moederbord verbonden. Verder heb ik geen instellingen gewijzigd.

Ik heb nu bij tv kijken prima beeld, net als tijdens opname, maar op de een of andere manier wordt het geluid niet gecaptured, want na afspelen van de opname heb ik alleen beeld (heb dat met zowel applicatie PCTV als met Studio 8)

Iemand enig idee?

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik had zojuist hetzelfde probleem, en het is simpel opgelost: Ik heb bij de settings zowel de TV playback input als de Ingang geluidsopname op hetzelfde gezet, in mijn geval de MIC van mn onboard sound. Klopt ook, want ik lus één kabeltje door die het allebei moet doen, dus logisch dat het allebei hetzelfde is.
Pagina: 1