Met de volgende code krijg ik de output:
"Er is nog geen titel! [hier inhoud van blanco.php] [hier de link]"
Als ik dan op de link klik wil ik een nieuwe titel meegeven en een nieuwe inhoud uit een ander document halen. Als ik op de link klik gebeurt er echter niets (enkel de URL in de adres balk verandert, maar de gegevens die worden weergegeven blijven dezelfde).
Ben nog een newbie met PHP en heb al verschillende tutorials en sites afgezocht, zonder resultaat. Kan er hier mij misschien helpen?
Alvast bedankt!
"Er is nog geen titel! [hier inhoud van blanco.php] [hier de link]"
Als ik dan op de link klik wil ik een nieuwe titel meegeven en een nieuwe inhoud uit een ander document halen. Als ik op de link klik gebeurt er echter niets (enkel de URL in de adres balk verandert, maar de gegevens die worden weergegeven blijven dezelfde).
Ben nog een newbie met PHP en heb al verschillende tutorials en sites afgezocht, zonder resultaat. Kan er hier mij misschien helpen?
Alvast bedankt!
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <html> <body> <?php echo($tekst); if (!isset($title)) { $title = "Er is nog geen titel!"; } if (!isset($file)) { $file = "blanco.php"; } echo($title); require("$file"); ?> <a href="index.php?file=nieuw.php&titel=nieuweTITEL">Link</a> </body> </html> |