Ik zoek een progie liefst free-ware om te zien welk verkeer er allemaal in en uit gaat op het netwerk/internet.Moet geen ingewikkeld programma zijn. Kan iemand mij hierbij helpen??
Hmm ik heb het gevoel dat ik deze topic in het verkeerde forum heb geplaatst, mocht dit zo zijn modjes willen jullie dit even verzetten? dank bij voorbaat.
Ik denk dat de Omega-search je wel kan helpen.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Verwijderd
http://www.dumeter.com/ is wat je zoekt.
Maar dit word wel vaker gevraagd, dus als je de volgende keer eerst ff de search gebruikt (staat boven in de blauwe balk), dan had je dit zelf kunnen vinden, gat is een stuk gemakkelijker!
Maar dit word wel vaker gevraagd, dus als je de volgende keer eerst ff de search gebruikt (staat boven in de blauwe balk), dan had je dit zelf kunnen vinden, gat is een stuk gemakkelijker!
Kan ik hier ook IP's mee zien van chatvensters via ICQ, MSN ofzo maar heeeel erg bedankt al. En in het vervolg zal ik eerst es zoeke. Ben hier nieuw dus vergeef me mijn zonden.
Verwijderd
Je kan niet de IP's zien van degene met wie je chat, wel van de centrale MSN server.Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 19:16:
Kan ik hier ook IP's mee zien van chatvensters via ICQ, MSN ofzo maar heeeel erg bedankt al. En in het vervolg zal ik eerst es zoeke. Ben hier nieuw dus vergeef me mijn zonden.
Dit kan gewoon in je commandprompt met het command netstat -n
Voorbeeldje van de search gebruiken
Verder welkom enzo!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 19:24 ]
Ok die truuk wist ik maar, alles werkt wel fijn maar dat venster is na drie secondjes trug weg.Hoe los je dat op.
Verwijderd
start -> uitvoeren -> cmdVerwijderd schreef op 23 January 2003 @ 19:33:
Ok die truuk wist ik maar, alles werkt wel fijn maar dat venster is na drie secondjes trug weg.Hoe los je dat op.
en dat netstat -n intikken, dan blijft je venster staan.
eerst een command (win95,98,me) of een cmd (win2k, xp) openen, en dan pas je netstat commando invoeren 
edit: Ssst MRen
edit: Ssst MRen
[ Voor 10% gewijzigd door R4NCOR op 23-01-2003 19:35 ]
Ok i guess dat jullie me allemaal een n00b vinden wel ik geef jullie groot gelijk.
toch heel erug bedankt!!
Neuh, zo kijk ik er niet direct tegen aanVerwijderd schreef op 23 January 2003 @ 19:38:
Ok i guess dat jullie me allemaal een n00b vinden wel ik geef jullie groot gelijk.toch heel erug bedankt!!
Kan je alleen aanraden zelf zoveel mogelijk op zoek te gaan en niet te gauw geneigd zijn om het anderen te vragen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()