Ik heb nu dernet de Battlefield 1942 Multiplayer demo is gedownload. Als ik het spel start wordt het beeld zwart en gaat hij terug naar windows. In de log files staat dan: Invalid videomode specified.
Nou heb ik via google de oplossing gevonden, de refresh rate terugzetten die je kon wijzigen met o.a. Nvidea Refresh Rate Fix. Dit programma werkte echter bij mij niet, dus ik gebruikte een ander programma, hoe dit heette geen idee. Maar nu heb ik dus Powerstrip 3 gedownload, waarmee het ook zou kunnen.
Ik heb de verversingsfrequentie op "Custom Timing" gezet in Powerstrip. Toch wil Battlefield niet opstarten. Kies ik in Powerstrip soms de verkeerde optie of is het een ander probleem?
Battlefield werkt weer dankzij Reforce
Nou heb ik via google de oplossing gevonden, de refresh rate terugzetten die je kon wijzigen met o.a. Nvidea Refresh Rate Fix. Dit programma werkte echter bij mij niet, dus ik gebruikte een ander programma, hoe dit heette geen idee. Maar nu heb ik dus Powerstrip 3 gedownload, waarmee het ook zou kunnen.
Ik heb de verversingsfrequentie op "Custom Timing" gezet in Powerstrip. Toch wil Battlefield niet opstarten. Kies ik in Powerstrip soms de verkeerde optie of is het een ander probleem?
edit:
Oud programma gevonden: heette Reforce
Oud programma gevonden: heette Reforce
Battlefield werkt weer dankzij Reforce
[ Voor 9% gewijzigd door Glashelder op 23-01-2003 19:06 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc