krekelgeluid stoort in boxen :?

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 00:28
Ik heb al een hele tijd last van een raar krekelgeluid in mijn boxen.
Het geluid komt met pauses van 3 seconden iedere keer op mijn twee front speakers.

Ik heb het volgende al geprobeerd!
- andere speakers. ik had eerst twee speakers die het ook hadden maar na de nieuwe aankoop van vandaag Create Inspire 4.1 4400 heb ik er nog steeds last van
- geluidskaart in een ander pci slot gedaan...geen verschil
- andere geluidskaart dan heb ik er geen last van maar als ik mijn kaart in een andere pc doe doet hij het perfect dus kan niet aan de kaart zelf liggen.
- applicatie waarmee ik geluid maak maakt geen verschil
- schone installatie ook geen verschil
- wel of geen geluid ook geen verschil...dus als ik helemaal geen geluid afspeel maar alleen de boxen aanzet dan hoor ik het ook!!!

ik zit echt met de handen in het haar want het is best irritant !!!

Verwijderd

ik heb dat uit m,n tv komen, word er gek van!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ik heb dit gehad met mijn laptop; IR-poortje uitschakelen verhielp het probleem. Aangezien het zo te zien om een desktop gaat bij jou zal het iets anders zijn, maar wellicht een intern modem oid??

Zoef

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Kan t niet iets zijn van een in de buurt staande transformator ofzo (bureaulamp met ingebouwde trafo bijv)?
Of dat je radiosignalen van t een of ander oppikt (heb ik wel eens gehad, ook wel irritant :P)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• CornelisJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Probeer eens het volume van alle bronnen op 0 te zetten. Hoor je het geluid dan nog?
Ikzelf had er in mijn vorige PC last van dat het snoertje tussen CD-ROM loopwerk en geluidskaart storing oppikte. Met het volume van CD geluid op 0 was de storing verdwenen.

In het algemeen is het raadzaam om het volume van niet gebruikte ingangen op 0 te zetten.

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 00:28
CornelisJ schreef op 23 januari 2003 @ 18:55:
Probeer eens het volume van alle bronnen op 0 te zetten. Hoor je het geluid dan nog?
Ikzelf had er in mijn vorige PC last van dat het snoertje tussen CD-ROM loopwerk en geluidskaart storing oppikte. Met het volume van CD geluid op 0 was de storing verdwenen.

In het algemeen is het raadzaam om het volume van niet gebruikte ingangen op 0 te zetten.
ok ik zal me inhouden maar GAST JE HEERST !!!!
idd cd volume op 0 gezet (gebruik ik toch NOOIT!!!) en nu is mijn krekel weg...mocht ik hem missen dan weet ik wat ik moet doen :+

thx en topic mag dicht
Pagina: 1