Ik heb al een hele tijd last van een raar krekelgeluid in mijn boxen.
Het geluid komt met pauses van 3 seconden iedere keer op mijn twee front speakers.
Ik heb het volgende al geprobeerd!
- andere speakers. ik had eerst twee speakers die het ook hadden maar na de nieuwe aankoop van vandaag Create Inspire 4.1 4400 heb ik er nog steeds last van
- geluidskaart in een ander pci slot gedaan...geen verschil
- andere geluidskaart dan heb ik er geen last van maar als ik mijn kaart in een andere pc doe doet hij het perfect dus kan niet aan de kaart zelf liggen.
- applicatie waarmee ik geluid maak maakt geen verschil
- schone installatie ook geen verschil
- wel of geen geluid ook geen verschil...dus als ik helemaal geen geluid afspeel maar alleen de boxen aanzet dan hoor ik het ook!!!
ik zit echt met de handen in het haar want het is best irritant !!!
Het geluid komt met pauses van 3 seconden iedere keer op mijn twee front speakers.
Ik heb het volgende al geprobeerd!
- andere speakers. ik had eerst twee speakers die het ook hadden maar na de nieuwe aankoop van vandaag Create Inspire 4.1 4400 heb ik er nog steeds last van
- geluidskaart in een ander pci slot gedaan...geen verschil
- andere geluidskaart dan heb ik er geen last van maar als ik mijn kaart in een andere pc doe doet hij het perfect dus kan niet aan de kaart zelf liggen.
- applicatie waarmee ik geluid maak maakt geen verschil
- schone installatie ook geen verschil
- wel of geen geluid ook geen verschil...dus als ik helemaal geen geluid afspeel maar alleen de boxen aanzet dan hoor ik het ook!!!
ik zit echt met de handen in het haar want het is best irritant !!!