TA maakt zich zorgen! :)

Pagina: 1
Acties:

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter

de betaler vervuilt

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:02

Spooksel

Spooksel!

net gedaan :) echt lache en dan gaan we tot 2001 nog minstens 10M extra tegen hun gezichten aanknallen :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• PcDealer
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

[rellenmode]
We pakken ze!!! >:)
[/rellenmode]

LinkedIn WoT Cash Converter

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
[inspector gadget mode]
I'll get you next time...bwuhahhahahah!!!
MIAUW !
[/inspector gadget mode]

(of zoiets, die miauw is van die kat op het bureau die er daarna afgegooid word dacht ik)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

idd, hij slaat met z'n vuist op tafel waardoor de kat wegvliegt

• weedty435
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-01 10:17

weedty435

.-=WOT UnDeRgRoUnD MeMbEr=-.

ik heb het net ook zitten lezen jah.
maareuh ergens heeft peterN toch wel gelijkt denk ik...

see for yourself!
PeterN schrijft:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>If all the TA-members were on RC5, then we would blow the DPC to RC5-heaven.[/quote]
Maar zegt hij:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>However, this will never happen, since every TA-er has its own project-preferences, as it should be.[/quote]hij heeft dus wel vet gelijk dat als AT iedereen op et rc-5 project zouden zetten dat ze waarschijnlijk een stuk meer zouden doen als nu en waarschijnlijk zal dat meer zijn als de 2 miljoen die wij ongeveer doen per dag..
ik heb ff geen zin om te graven maareuh hoeveel leden heeft TA eigenlijk (overall?)
staat er misschien ook ergens vermeld wat hun capaciteit is ongeveer als iedereen rc-5 zou doen? Hoeveel deden ze een tijdje geleden eigenlijk toen ogr nog niet zo popie was `n stuff? :?

[update]
euh..hoe groot is het gevaar dat ze misschien TA-ers van andere projecten gaan overhalen om toch weer terug te schakelen naar rc-5 64? dit zouden ze best eens kunnen gaan doen,als bijvoorbeeld, het project op een einde loopt (ALS).
(mwah is dan misschien pas over 3 jaar ofzo..)
[/update]

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Hee, als we klaar zijn met RC5 gaan we massaal over op OGR en dan schoppen we AT nog eens onder de kont!
:)

de betaler vervuilt

Verwijderd

VOOR!

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
hun schoppen onze kont misschien we in gamma enzo maar het draait hier toch echt niet om ogr,gamma,seti hier draait het om rc5 en met rc5 schoppen wij 10x hun kont dus ze kunnen wel komen met praatjes maar praatjes vullen geen gaatjes
Pagina: 1