Toon posts:

Warcraft III battle.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb WarC3 gekocht en probeerde op b.net te spelen maar ik moest updaten naar 1.04, ik een update gedowned maar sindsdien klaagt hij dat er een (Legale) Cd in de CD-Drive moet. Ik een no-cd crack gedownload maar b.net doet het nu niet meer. Al meerdere malen geprobeerd opnieuw te installeren maar b.net doet het nog steeds niet. :(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Geeft Warcraft 3 na die reïnstall weer dezelfde error? Zo ja, wat staat er precies in die error?
En onder welke Windows is dit?

The devil is in the details.

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-02 12:45

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Heb je eerst een ged/l versie ofzo geinstalled dat er daar nog wat zooi van in je reg staat??

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Waarom geloof ik niet dat je hem legaal hebt? Want bij iedereen die ik ken die hem legaal hebben autopatched ie gewoon naar 1.04 en werkt alles gewoon. Oook als je de patch zelf download en installed doet alles gewoon. Dus waarom bij jou niet?

Verwijderd

tja waarom werken niet alle spellen bij iedereen als ie bij sommigen wel werkt... nuiet echt een argument.
3733 je begrijpt dat als je een Ilegale versie hebt we je wel kunnen proberen te helpen maar het toch niets uithaald, zonder officiele key kom je niet zo ver op b.net...
Dus uninstall WC3 eens, delete de folder van WC3, draai een reg tool en zoek ff alle WC3 keys en Blizzard keys op, als je ook andere Blizaard game shebt geinstalleerd zal je die waarschijnlijk ook weer moeten instaleren.
Vindt je dit teveel gepriegel, probeer dan eens een reinstall van windows

• Wisja
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-01 23:30
Het kan heel goed aan je cd-rom speler ligt. Ik heb dit ook gehad met een 52x speler en na vervanging deed alles het weer prima. Ik had dit probleem met meerdere spelletjes dat hij om de juiste cd vroeg. Nu dus geen last meer van.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
deamontools downen (is gratis)
image van cdrom maken
image loaden en spelen maar.

en legale versie doet het gewoon op b.net.

Verwijderd

Wisja schreef op 24 januari 2003 @ 10:30:
Het kan heel goed aan je cd-rom speler ligt. Ik heb dit ook gehad met een 52x speler en na vervanging deed alles het weer prima. Ik had dit probleem met meerdere spelletjes dat hij om de juiste cd vroeg. Nu dus geen last meer van.
Word :Y) Ik ken het probleem. Heb ook wel eens, dat de cd-rom speler als ik Wc3 op start, heletijd spint en draait en dan aangeeft dat ie geen cd geeft. Haal je hem ff uit de lade, maak je hem schoon (soms al niet eens nodig) en daarna doet ie het gegerandeerd. Als je het spel kon installeren, kun je het ook zonder meer draaien. Enige probleem dat er dan kan zijn, zijn illegale praktijken hier... Maar wie zou nu een parel van spelplezier zoals Wc3 illegaal kopen? Ik hoop jij niet...

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-02 14:42
Illigaal kopen lijkt me iid niet zo`n goed plan :)

Her-installeer warcraft en check of je je serial goed intikt en als hij dan nog steeds om de cd zeurt, probeer je de manier die Rody aangeeft, werkt gegarandeerd.

Verwijderd

Ik heb de legale versie. Warcraft checkt altijd de cd bij het opstarten; een beetje irritant als je over een lokaal netwerk speelt. De cd op een cd-r kopieren werkt niet. Dan maar in het spel van cd wisselen, in de volgende computer stoppen en spelen maar!

Verwijderd

Ik ben het wel met je eens dat het belachelijk is dat je meerdere exemplaren van het spel nodig hebt om met elkaar thuis in een Lan te spelen.
Tenminste, da's de opzet van Blizzard en dat vind ik wel spijtig.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 19:42 ]

• 4hp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 07:51

4hp

Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 19:42:
Ik ben het wel met je eens dat het belachelijk is dat je meerdere exemplaren van het spel nodig hebt om met elkaar thuis in een Lan te spelen.
Tenminste, da's de opzet van Blizzard en dat vind ik wel spijtig.
Mwah, image maken van de legale cd met CloneCD. Image mounten met DaemonTools en klaar is kees. Je hebt geen nocd crack nodig.
Pagina: 1