Toon posts:

window locken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij een website die ik heb wordt er in een window een applet geladen. Gaat allemaal helemaal OK.

Er is 1 klein probleempje. Als alleen dit window nog oenstaat en ik druk in een mailtje op een link, dan wordt die geopend in het window met m'n applet. Dan ben ik de applet dus kwijt. En dat wil ik niet.

Hoe kan ik er voor zorgen dat niemand er voor kan zorgen dat er iets anders in dat window wordt geladen?

Het zou wel moeten kunnen. Bij diverse banners komt dit probleem nl. niet voor. Kan alleen nog niet het gouden commando achterhalen...

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 20:09

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

Je applet laden in een pop-up venster. Daar kan geen andere pagina in worden geladen door bv. outlook.

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

openen in een nieuw venster dmv target="nieuwvenstertje" die target kent niemand, dus zal alleen door een link gebruikt worden ik dacht trouwens dat target="_blank" ook werkt op die manier :)

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

Topicstarter
E-Mile schreef op 23 January 2003 @ 17:53:
openen in een nieuw venster dmv target="nieuwvenstertje" die target kent niemand, dus zal alleen door een link gebruikt worden ik dacht trouwens dat target="_blank" ook werkt op die manier :)
maar als ik met javascript een window open kan ik geen target meegeven aan window.open();

Verwijderd

dat dacht ik ook.
bedankt voor eht voorzeggen...

• bRight
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11-2024

bRight

digitaal

jawel hoor.. :)

JavaScript:
1
window.open('nieuwwindow.html','naamvanjewindowofteweltarget','width=500,height=500');

Verwijderd

Topicstarter
AArsgier schreef op 23 januari 2003 @ 18:12:
jawel hoor.. :)
JavaScript:
1
window.open('nieuwwindow.html','naam...target','width=500,height=500');
maar daar maak ik gebruik van...
JavaScript:
1
window.open('applet.php', 'applet', 'toolbar=no,location=no, width=500, height=500);

en toch hou ik het probleem. En ik wil er echt heel graag vanaf.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 22:06 . Reden: layout minder verrot gemaakt ]

Pagina: 1