hej...
zit nu even met het volgende...
Mij is aangeraden die ps a40 te kopen... ik ben onbekend met digitale camera's en vind het opzicht wel leuk en mooie foto's zitten ertussen. Nou heb ik al eens met mijn moeder overlegt of die niet wat kon helpen en die gaat me helpen
Dus budget wordt weer iets hoger.
Nou ga ik naar de VS en ik zag bij buy Direct dat de prijzen daar ook veel goedkoper zijn. Wat raden jullie me aan? Gaat erom dat ik daar foto's kan maken op redelijk goede kwaliteit en budget is nu dus naar een +-650 euro
Nou d8 ik aan die G2 van Canon:
hier voor 502 $ en dit erbij:
G2/G3 KIT 1
*128MB COMPACT FLASH MEMORY CARD
*DELUXE SHOCK PROOF CARRYING CASE
*LENS AND CAMERA MAINTANCE KIT
dan kom je op +- 600$
Maar nou heb ik op die review site die hier wel voorbijkwam gelezen dat dit een oud model is
Wat raden jullie dan aan?
zit nu even met het volgende...
Mij is aangeraden die ps a40 te kopen... ik ben onbekend met digitale camera's en vind het opzicht wel leuk en mooie foto's zitten ertussen. Nou heb ik al eens met mijn moeder overlegt of die niet wat kon helpen en die gaat me helpen
Dus budget wordt weer iets hoger.
Nou ga ik naar de VS en ik zag bij buy Direct dat de prijzen daar ook veel goedkoper zijn. Wat raden jullie me aan? Gaat erom dat ik daar foto's kan maken op redelijk goede kwaliteit en budget is nu dus naar een +-650 euro
Nou d8 ik aan die G2 van Canon:
hier voor 502 $ en dit erbij:
G2/G3 KIT 1
*128MB COMPACT FLASH MEMORY CARD
*DELUXE SHOCK PROOF CARRYING CASE
*LENS AND CAMERA MAINTANCE KIT
dan kom je op +- 600$
Maar nou heb ik op die review site die hier wel voorbijkwam gelezen dat dit een oud model is
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)