• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-03 07:07
Ik kan sinds kort met mijn nokia 8310 geen gekoppelde smsjes meer versturen. Daarvoor kon het wel.
Ik heb al gekeken of ik ergens een optie voor kon vinden die per ongeluk is uitgeschakeld. MAar die kon ik dus niet vinden.

Weet 1 van jullie misschien hoe dit kan en hoe ik dit weer klaar kan krijgen.

Denk dat jullie allemaal wel weten wat ik met gekoppelde smsjes bedoel. Dat je dus gewoon 1 lange sms type en dat de foon hem dan zelf opdeeld in normale grote smsjes en dan verstuurd.

• m1ch3lb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-07-2022
volgens mij is dit helemaal niet mogelijk, ik heb ook een 8310 maar ik heb het nog nooit gekund, ik heb ook heel de gebruiksaanwijzing doorgelezen maar daar ben ik ook niet zo'n optie tegengekomen

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-03 07:07
Het kan wel, ik weet het zeker. Je typt een smsje, eerst staat er rechtsboven hoeveel tekens je nog kunt zetten, en als je daar overheen gaat zie je een tweetje, dat je met een tweede smsje bezig bent, en vervolgens een drietje. En verder kan hij niet volgens mij.

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-02 21:53
Ik heb zelf ook een 8310, noot geweten dat het kon, en ik kan het dus ook niet met mijn 8310.

In de handleiding staat ook niks over gekoppelde smsjes.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

• akoster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 17:34
mijn 3330 kan het ook, maar geeft helaas niet aan hoeveel sms-jes je verbuikt hebt. ze worden wel afgerekend ;(

I can see clearly now, the brain is gone...

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 15:41
_Arnie_ schreef op 23 January 2003 @ 18:29:
mijn 3330 kan het ook, maar geeft helaas niet aan hoeveel sms-jes je verbuikt hebt. ze worden wel afgerekend ;(
geeft die 3330 ook niet aan hoeveel tekens je gebruikt? Anders kun je namelijk gewoon delen door 165 en afronden naar boven. Dan weet je hoeveel je moet betalen

Verwijderd

Met mijn 8310 heb ik het nooit gekunnen... Kan ook nergens een optie vinden hiervoor...

Verwijderd

8310 kan het volgens mij ook niet??? :S volgens mij kunnen alleen de

3310
3330
3340
3310 zie reply 3 berichten lager
9110
9210

het aan om 1 lange tekst op te delen in meerdere sms-jes

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 19:19 . Reden: foutje bedankt.... ]

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
volgens mij kan de 6310 het ook niet

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn Nokia 3410 doet ook aan "SMS concatenatie", zoals dat heet. Ik kan het aantal nog te gebruiken tekens rechtsboven aflezen.

Ik wilde deze functie juist uitschakelen, maar heb er nooit iets over kunnen vinden...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

harryslinger schreef op 23 January 2003 @ 18:48:
volgens mij kan de 6310 het ook niet
nokia.com 3330
Messaging
SMS (Short Message Service)
Predictive text input
Concatenated messages: Allows writing messages almost three times as long as usual
Multiple SMS sending: A quick and easy way to send the same message to several people
Templates: Quick and easy sending of predefined messages
Smilies for SMS: Quick and easy insertion of editable smilies in SMS from smiley templates
Mobile chat: The Nokia 3330 phone supports chat based on standard SMS, all previous written messages from both persons are visible on screen however chat messages are not saved on SIM card
Picture messaging: Allows a picture to be sent with text, 7 predefined and replaceable pictures in the phone plus 1 empty slot
Name and number (business card) sending and receiving
Reminder note sending and receiving
Ringing tones, operator logos, and profiles receiving
Remaining units/currency on pre-paid card
nokia.com 8310

geen specificaties over SMS berichten

nokia.com 6310i
Messaging
Enhanced user interface for email over SMS
Text messaging: Send and receive message up to 160 characters long
Picture messaging: Send pictures with text to other compatible phones
Predictive text input
Templates: Quick and easy sending of predefined messages
de 6310 kan het dus idd ook niet....

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
AtHomer schreef op 23 January 2003 @ 19:09:
Mijn Nokia 3410 doet ook aan "SMS concatenatie", zoals dat heet. Ik kan het aantal nog te gebruiken tekens rechtsboven aflezen.

Ik wilde deze functie juist uitschakelen, maar heb er nooit iets over kunnen vinden...
Wat bedoel je met uitschakelen? Als je niet wil dat je 2 smsjes verbruikt (je kan tenslotte zien hoeveel tekens je nog te gaan hebt) kort je je smsje zo in dat hij maar uit 1 sms bestaat :? Op me siemens m50 kun je het niet uitschakelen, bij een 3410 weet ik het niet.

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02 21:18
ik heb het ook nooit kunnen vinden in mijn 8310 :(

hondennamen.info Openscheermes.nl

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-02 13:48

yGiDoRp

Sawasdee

3310, 3330, 3510 en 6510 kunnen het allemaal iig.

Staat standaard aan, hoe je het aan of uit zet weet ik niet!

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

heb ook een 8310.. maar had het echt wel geweten als het had gekund!!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op 23 januari 2003 @ 20:08:
[...]

Wat bedoel je met uitschakelen? Als je niet wil dat je 2 smsjes verbruikt (je kan tenslotte zien hoeveel tekens je nog te gaan hebt) kort je je smsje zo in dat hij maar uit 1 sms bestaat :? Op me siemens m50 kun je het niet uitschakelen, bij een 3410 weet ik het niet.
Ik wilde die lange SMS functie uitschakelen inderdaad. Ik vond het lastig dat ik zelf het aantal tekens in de gaten moest houden (ben het al eens vergeten toen ik net iets meer dan 160 tekens had...).

Maar het is waarschijnlijk niet mogelijk, anders had ik het inmiddels vast wel gehoord of uitgevonden :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
yGiDoRp schreef op 24 januari 2003 @ 00:16:
3310, 3330, 3510 en 6510 kunnen het allemaal iig.

Staat standaard aan, hoe je het aan of uit zet weet ik niet!
kheb een 6510 en het kan zeker niet hoor! en gelukkig maar. als ik iets irritant vind....

CISSP! Drop your encryption keys!

Pagina: 1