Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[klax baybus] proc fan niet regelbaar

Pagina: 1
Acties:

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zojuist m'n Klax Fancontrol binnen maar als ik de processor fan er op aansluit en regel dan gaat die fan aan of uit maar niets ertussen.

Met m'n casefan doet ie het wel gewoon goed.

Het vreemde is dat ik die proc fan eerst op een 7V/12V schakelaar had staan en op beide voltages dieed hij het prima.

Iemand enig idee waarom hij niet zachter wil op m'n baybus?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 09:55

Steve

Krokodil \o/

Als je nou eens zou vermelden over welke koeler/fan we het hebben :)

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Misschien heb je hem verkeerd geschakeld?

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het is de fan van een cheap-ass coolermaster blokje. Ik kan hem haast niet verkeerd geschakeld hebben want je hebt weinig keus en hij doet het wel voluit.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 10:02

Corn

Raar jongetje

Je hebt kans dat je een temperatuur geregelde fan hebt. Wanneer die al uit zichzelf op een minimum spanning draait, zal ie niet langzamer gaan, maar wanneer je hem onder de minimum spanning draait er gewoon mee stoppen. Zet dus een andere fan erop, of sluit de ntc van de fan kort (fan denkt dat de proc 400'C is en zal dus op zijn max. toerental draaien.