Toon posts:

UT 1999 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem als ik UT1999 op wil starten. De foutmelding is hier te vinden als attechment bij forum.gamer.nl, daar kunnen ze geen goede verklaring geven voor mijn probleem:

http://forum.gamers.nl/sh...6b6f89f7aa&threadid=41191

Weet iemand wat mijn probleem is, of heeft iemand dit eerder ook gehad en weet de oplossing. Als die dat dan zou willen posten zou dat heel erg fijn zijn, aangezien ik een fan van dit spel ben. Mijn specs: P4 2.4/512 mb ddr 333 mhz/geforce 4 ti 4200 128 mb

Ik heb ook de nieuwste detonator driver van nvidia geinstalleerd.

Verwijderd

UT1999... heb ik iets gemist of heet Ut tegenwoordig zo?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 16:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee, maar dan weten de mensen welke ik bedoel :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:14
als je dan UT weer herstart vraagt ie om safe mode. probeer dat eens. of probeer UT je videohardware opnieuw te laten detecten.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Dat heeft allemaal geen zin, ook een reinstall helpt niet :(

Verwijderd

Ok, dus nieuw systeem, specs zijn goed....
Reinstall van Windows heb je al gedaan? (en niet zeggen "helpt niet" als je het niet geprobeerd hebt) Welke Windows? XP? draai SP1 en alle critical updates, 2K? draai SP3 en alle critical updates.... probeer eens een zooi detonators (uninstall ze wel voor je nieuwe probeerd) draai ook via windows update eens de Compatebilety updates (speciaal voor oudere games).
brobeer dat eerst eens... (probeer UT ook eens met verschillende patches, en niet meteen de laatste)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 07:46:
Ok, dus nieuw systeem, specs zijn goed....
Reinstall van Windows heb je al gedaan? (en niet zeggen "helpt niet" als je het niet geprobeerd hebt) Welke Windows? XP? draai SP1 en alle critical updates, 2K? draai SP3 en alle critical updates.... probeer eens een zooi detonators (uninstall ze wel voor je nieuwe probeerd) draai ook via windows update eens de Compatebilety updates (speciaal voor oudere games).
brobeer dat eerst eens... (probeer UT ook eens met verschillende patches, en niet meteen de laatste)
Inderdaad, zo'n soort oplossing zal het wel moeten zijn. Afaik heeft dit namelijk niks met de UT settings zelf te maken.

🌞🍃

Verwijderd

in safe mode starten, en dan handmatig openGL instellen. tenminste de mededeling komt me bekend voor en dat werkte bij mij prima.
oh die mededeling kreeg ik pas toen ik ging klooien met mijn videodriver settings ;)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
ja maar opengl ziet er toch niet uit. atthans ik krijge een hele slechte weergave en me beeld valt voor de helft leeg.
Zo'n error is echt iets die je niet opgelost krijgt en niemand weet wat het is.

Verwijderd

hey, errors krijg je altijd opgelost, als je maar lang genoeg blijft proberen, we hebben nog geen feedback gehad dus moeten even afwachten, misschien is het wel al opgelost.
Ik heb al zo vaak dergelijke errors gekregen van UT, op verschillende maschines met verschillende windows installs, altijd weten te verhelpen

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 11:36 ]

Verwijderd

rody: als je beeld voor de helft weg valt moet je je kaart of, beter koelen, of minder oc'en ;)
:-P

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 11:36:
rody: als je beeld voor de helft weg valt moet je je kaart of, beter koelen, of minder oc'en ;)
:-P
Dat is dus niet waar aangezien de kaart het in direct3d wel goed doet. Dat probleem ligt bij de OpenGL driver van ut en het is op te lossen door deze te vervangen door de loki openGL driver voor ut :)

[ Voor 3% gewijzigd door WOmBaT op 24-01-2003 11:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb UT nog steeds niet aan de praat. Wat ik nog kan proberen is de verschillende detonator drivers, maar met 56k lukt dat niet zo snel :( En windows opnieuw installeren is natuurlijk altijd een optie, maar die staat er net een week nieuw op. Misschien dat ik Windows 98 erbij kan installeren, daar heb ik nooit problemen mee gehad opde oude PC, dus misschien de nieuwe ook wel niet :)
Pagina: 1