Warcraft III geluidjes strippen

Pagina: 1
Acties:

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Topicstarter
Ik kon dit niet vinden op het internet, dus vraag ik het aan jullie luitjes :p
Ik wil(als dat kan tenminste) de verschillende reacties van de characters in warcraft III (je weet wel:'This is my BOOMSTICK!!' enz.)naar een mp3 formaat omzetten ozid. Is er een manier om dit te doen want ik akn de geluiden niet apart vinden in de 'program files' folder. Plz help me. Btw, als het dus WEL in de folder staat vertel mij het gerust dan ga ik me schamen onder een rots of iets dergelijks :p

Xbox Live ID:Notna8310

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-11 22:07

Wiebbe

<none />

hehe,
dit is eigenlijk heel makkelijk,

surf naar www.wc3campaigns.com, en download daar Techmpq, of anders Mpq2k.
Open war3.mpq, en zoek naar de geluiden.

Ff een quicklink voor TechMPQ : Tech MPQ @ Wc3Campaigns.com

dan simpel weg extracten.
ze zijn al in wav formaat (of mp3, weet niet meer zeker) dus converten is een makkie.

[ Voor 21% gewijzigd door Wiebbe op 23-01-2003 16:02 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Topicstarter
THNX, errig proggie! ga het meteen gebruiken. Nogmaal bedankt voor de medewerking :) :) :) :)

LOL het prog werkt, maar nog 1 vraag waar staan die geluiden precies. DWZ welke mpq file?? kan alleen die van de movies vinden 8)7

Laat maar Notna moet leren lezen voordat ie wat zegt

[ Voor 54% gewijzigd door Notna op 23-01-2003 16:11 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Dit kan gewoon toch via de sound editor ? [eerst map editor openen en dan even zoeken.. staat onder een van de pull-down menu's]

Je moet dan met je rechetrmuisknop volgens mij op het geluid klikken, en dan iets van export. Dan kan je er zelf een naam aan geven enzo.

Verwijderd

ZzzzZZ sjonge jonge.. Zoals agentorangina zegt, ga naar de Worldeditor en start daar de soundeditor. Extract de wav files en nu moet het niet meer zo moeilijk zijn om er mp3 files van te maken.