[XP] inlog probleem

Pagina: 1
Acties:

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 09:13
Hallo,
Ik heb sinds vandaag een probleem met windows xp, tot nu toe draaide alles super.
Alleen nu als ik bij het logon screen kom en ik klik een account aan, begint ie wel met logging on, maar op ten duur komt hij niet verder dan mn desktop, dus verder ook helemaal niets, geen taakbalk, start menu, icons, niks!
Ik kan dan wel naar de taskmanager toe.
In de save mode precies hetzelfde, en in system restore kom ik ook niet.
Kan het zijn dat scandisk iets belangerijks gedelete heeft, ik had daarvoor namelijk wel een paar errors tijdens de scandisk scan.
Het lijkt me een register probleem omdat hij na lang wachten ook zei dat hij een backup van het register had terug gezet en dat dat goed gegaan was 8)7 , maar hij doet nog steeds niks.
specs below, oh ja, sp1 staat erop
Iemand een oplossing?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
repair console (booten vanaf de cd) al geprobeerd?

Strava

• Dax
Prulleman schreef op 23 January 2003 @ 15:45:
repair console (booten vanaf de cd) al geprobeerd?
nee, hoe gaat dit precies?

Ik wil mijn instellingen niet graag kwijt, als ik nu xp opnieuw instaleer ben ik dan alles kwijt, of kan ik hem eroverheen zetten zoals met bv 98 dat kon?

[ Voor 31% gewijzigd door Dax op 23-01-2003 15:51 ]

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Er staan op het net een aantal mogelijkheden om regedit te wijzigen, allemaal geprobeerd maar tevergeefs. Volgens mij is er maar 1 oplossing: Format + reinstall

Verwijderd

Tja , heb ik ook gehad , was formateren

Verwijderd

Dat heb ik weleens gehad. Ff Control Alt Delete en het ging weer! En soms schakelt hij alle netwerk verbindingen uit, dus ook weer REBOOT. Probeer dat us! :9

Verwijderd

in je taskmanager kan je een nieuwe taak opstarten, start dan explorer op en probeer sp1 te installeren of maak een nieuwe account aan

zet ook alles in start>run>msconfig>opstarten uit.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Heb dit ook wel eens gehad bij een vriend van me. Hij had internet toegang en er bleek eenof andere dialer te zijn geinstalled. Was meteen een virus achtig iets en schakelde zijn explorer uit. Dus ff naar msconfig en alle shit die je niet gebruikt ff uitschakelen. Daarna rebooten. Anders ff virus scan ofzow proberen. :)

Xbox Live ID:Notna8310

• Dax
Heb het al opgelost, heb een reinstall (update) gedaan, dus ik heb al mn settings nog.
Kon namelijk via de taskmanager (new task) de setup van de windows cd-rom opstarten (vanuit dos kan je geen install doen waarbij je niks kwijt bent geloof ik)
gelukkig maar weer, mn sysje draaide net zo lekker :Y)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
MasterJR schreef op 23 januari 2003 @ 15:46:
[...]

nee, hoe gaat dit precies?

Ik wil mijn instellingen niet graag kwijt, als ik nu xp opnieuw instaleer ben ik dan alles kwijt, of kan ik hem eroverheen zetten zoals met bv 98 dat kon?
Je stopt de XP cd erin en je laat je pc booten vanaf cdrom drive (instellen in je bios, als het niet al zo staat). vervolgens ff wachten en dan kan je kiezen uit een aantal opties, waaronder repair (op de "R"druken dus)

Ik weet niet of je het probleem ermee verhelpt hoor, maar het valt te proberen

Strava

Pagina: 1