Ik heb remote access geconfigureerd op mij Windows 2000 SP3 Server. Ik wil dat laten verlopen via mij ISDN adapter. Deze zit direct op de NT1 poort, op de andere uitgang van de NT1 poort zit een quatrovox. Ik heb het volgende gedaan:
- Remote access configureren op beide ISDN lijnen (MSN nummer ingesteld)
- MSN nummer gekoppeld aan mijn ISDN adapter
Vervolgens werkte het niet, als ik het msn nummer bel wordt er niet opgenomen.
- Vervolgens heb ik de quatrovox er uit getrokken zodat deze het gesprek niet naar zich toe kan halen.
Had helaas geen effect.
Hierna heb ik een ISDN monitor geinstalleerd op mijn server. Deze ziet wel een sessie (telefoongesprek) langs komen. Maar de adapter pakt niet op.
Nu weet ik dat je bij (analoge) modems in windows een auto answer in kan stellen (met een aantal rings, enz...). Alleen bij een isdn adapter (zonder virtuele modem installatie) kan dit niet.
De ISDN adapter is overigen wel compatible met ras\incomming calls. Het is een Dynalink IS128PH+ De website van Dynalink geeft helaas ook geen uitkomst (nieuwste drivers, supportdatabase, enz...).
Heeft iemand ervaring met dit probleem???
Alvast bedankt!
- Remote access configureren op beide ISDN lijnen (MSN nummer ingesteld)
- MSN nummer gekoppeld aan mijn ISDN adapter
Vervolgens werkte het niet, als ik het msn nummer bel wordt er niet opgenomen.
- Vervolgens heb ik de quatrovox er uit getrokken zodat deze het gesprek niet naar zich toe kan halen.
Had helaas geen effect.
Hierna heb ik een ISDN monitor geinstalleerd op mijn server. Deze ziet wel een sessie (telefoongesprek) langs komen. Maar de adapter pakt niet op.
Nu weet ik dat je bij (analoge) modems in windows een auto answer in kan stellen (met een aantal rings, enz...). Alleen bij een isdn adapter (zonder virtuele modem installatie) kan dit niet.
De ISDN adapter is overigen wel compatible met ras\incomming calls. Het is een Dynalink IS128PH+ De website van Dynalink geeft helaas ook geen uitkomst (nieuwste drivers, supportdatabase, enz...).
Heeft iemand ervaring met dit probleem???
Alvast bedankt!