Toon posts:

Thinclient gebruiken voor koppeling met TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit ongeveer het hele forum doorgespit maar kan niet vinden wat ik precies zoek....
Weet dan iemand het volgende:
Kan ik ervoor zorgen dat wanneer een thinclient opstart, dat hij dan gelijk een internetbrowser opent met een vast adres en daar niet meer uitkan (maar dat ik dan nog wel die thinclient kan afsluiten natuurlijk)?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welk OS?
Welke add-ons draai je? (eg: Citrix)?

Verwijderd

Topicstarter
Op een windows 2000 system denk ik. Ik weet het ook niet precies. Ik heb deze opdracht gekregen om dit allemaal uit te zoeken dus.. Als je tips hebt.
Maar ik denk windows 2000 en die add-ons(??) daar weet ik nog niets van, heb ik me nog niet in verdiept..

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik heb deze opdracht gekregen om dit allemaal uit te zoeken dus.. Als je tips hebt.
Ehm. Ik kan hier echt geen vorm van zelf initiatief in vinden hoor.

Je omschrijft een vaag doel, en wij mogen daaar dan een oplossing op gaan plakken?
Ga zelf eens een beetje zoeken, kijk eens wat je precies wilt en waarvan je denkt dat het het meeste aansluit op wat je moet doen, en schrijf dan eventuele vragen die je hebt alsnog op.

www.citrix.com
www.microsoft.com/terminalservices
www.sun.com/products/sunray
www.hobsoft.com
www.newmoon.com

Verwijderd

Tsjong, wel wat makkelijk om dat gelijk hier te vragen.
*oeps* iemand was me voor ;)

Maar hier zijn genoeg oplossingen voor.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 22:31 ]

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:43

Shuriken

Life is all about priorities

Citrix met published application Internet Explorer. Dat het adres vast staat zul je in het profiel moeten zetten.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Pagina: 1