Toon posts:

[css] IFrames naast elkaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 5 iframes. Deze laat ik op een pagina zien in een ander frame en deze wil ik zo dat er maar steeds 2 á 3 zichtbaar zijn. Het moet dan mogelijk zijn om met een horizontale scrolbar de andere items te bekijken.
Wat nu alleen het geval is dat de scrollbar verticaal komt. Is daar misschien een oplossing voor om deverschillende layers te forcen naast elkaar testaan ipv onderelkaar.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Ja. In een divje stoppen met width 5 * breedte iframe. (ongeveer ;))

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

Topicstarter
ja bijna maar neit helemaal.
Als iemand nog de moeite wil nemen om mij te helpen(dank u), kijk dan eens hier

De tweede rij wil ik dus aan de bovenste vast hebben zodat je alleenhorizontaal kan verschuiven

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
<table width="166%" height="100%"><tr>
<td width="33%">...iframe...</td>
</tr><tr><td width="100%" colspan="3">...rest van de pagina...</td>
</tr></table>

zoeits misschien :?
ik snap eigenlijk niet helemaal wat je bedoelt, dus ik zit er misschien wel kilometers naast :9

Verwijderd

drm schreef op 23 januari 2003 @ 14:43:
Ja. In een divje stoppen met width 5 * breedte iframe. (ongeveer ;))
div evil is!

Je kan toch ook met DW/Golive instellen horizontale scrollbar? Of stijl toevoegen en daarin zetten scrollbar horizontaal?

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

CybErik:
div evil is!
want :? :?
Je kan toch ook met DW/Golive instellen horizontale scrollbar? Of stijl toevoegen en daarin zetten scrollbar horizontaal?

* drm heeft zo'n flauw vermoeden dat je niet helemaal weet waar je het over hebt ...

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1