Ik wil graag dat de muiscursor een zandloper wordt bij het laden van een andere pagina, dus:
Dit stukje code doet het ook wel, maar wanneer moet dit worden geladen.
Ik heb het nu tussen:
Maar dit werkt niet echt.
Ook bij:
werkt het niet (waitCursor en defaultCursor zijn zelf gemaakte functie Jscriptjes), omdat tijdens het laden van de andere pagina de oude eerst blijft staan, en zodra de nieuwe is geladen komt die pas tevoorschijn, dus die onunload en onload werken wel, maar de huidige pagina blijft staan, dus dat werkt niet echt.
Maar is er ook iets dat ik nog kan gebruiken? want ik weet niet meer waar ik het nu moet plaatsen.
Eigenlijk moet wanneer dat blauwe balkje onderin bezig is de muiscursor een zandloper worden, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen, aangezien ik niet weet hoe/of dat balkje kan worden aangeroepen.
code:
1
| window.event.srcElement.style.cursor = "wait" |
Dit stukje code doet het ook wel, maar wanneer moet dit worden geladen.
Ik heb het nu tussen:
code:
1
| if window.status <> "Gereed" then 'We gebruiken alleen maar IE6.0 NL hier |
Maar dit werkt niet echt.
Ook bij:
code:
1
| <frame onunload="waitCursor()" onload="defaultCursor()" ....bla.....></frame> |
werkt het niet (waitCursor en defaultCursor zijn zelf gemaakte functie Jscriptjes), omdat tijdens het laden van de andere pagina de oude eerst blijft staan, en zodra de nieuwe is geladen komt die pas tevoorschijn, dus die onunload en onload werken wel, maar de huidige pagina blijft staan, dus dat werkt niet echt.
Maar is er ook iets dat ik nog kan gebruiken? want ik weet niet meer waar ik het nu moet plaatsen.
Eigenlijk moet wanneer dat blauwe balkje onderin bezig is de muiscursor een zandloper worden, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen, aangezien ik niet weet hoe/of dat balkje kan worden aangeroepen.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ