Toon posts:

GEZOCHT: goede 3d-videoplank voor een PII 333Mhz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een goede 3d-kaart voor een PII 333Mhz.
Hij moet dus alles ondersteunen!!!
HELP!!!!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-08 18:37

bloasfist

Slot-A Crew

tnt2-tje ofzo?

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Wat is je budget?

je kan nu ook een Radeon 32mb DDR kopen en dan later nog eens je CPU upgrade. Het is net wat je wil.

Ik heb met een C333 ook een Radeon 32mb DDR gekocht en mijn 3dmark score is wel 3x zo hoog dan met mijn Viper 550. En als ik straks nu mijn CPU upgrade ben ik ook weer helemaal bij. (stappen plan dus)

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

geforce MX a hfl 400
TNT 2 a +- hfl 250 ???????
voodoo 3 2000 minder dan hfl 200

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Toevallig 2 x Voodoo 2 24 MB SLI van mij kopen? 175,-

Verwijderd

Ik zou gewoon een Matrox G400 kopen als je een passende kaart bij je processor wilt!
Lees de testen en je zult zien dat deze kaart super goed is! vooral als je bijvoorbeeld wilt gaan videoŽs bewerken en plaatjes dan is deze kaart de beste die er is!!!
En hij heeft om niet te vergeten Hardware Bumpmapping!!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Een P2 333 Mhz is veel te langzaam voor een G400. Die gaat pas de TNT2 voorbij bij CPU's van P3 500 en meer. Bovendien is Bump mapping op de G400 best leuk, maar eigenlijk onzinnig, want je framerate zakt als een baksteen met deze techniek, behalve met een pittige CPU, zie boven. De stap van lekker snel (GF2, Radeon) en daarna een CPU upgrade is geen slecht plan. Wil je een passende kaart, doe dan toch de TNT2, die past aardig bij je CPU.

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 19:35 schreef Apoc2 het volgende:
Toevallig 2 x Voodoo 2 24 MB SLI van mij kopen? 175,-[/quote]24 mb?
3dfx voodoo2 kaart is 12
dus je bedoelt vast bij elkaar 24 mb :>
2 pci kaartjes met sli kabeltje..
voodoo2 is wel 16bit trouwens,
en ik heb mijnus net verkocht voor 200 :D

http://mrfloris.com

Pagina: 1