Blue Tooth, Keyboard Probleem

Pagina: 1
Acties:

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
Hallo,

Ik ben laatst in het bezit gekomen van een blue tooth desktop van Microsoft.
Deze heeft een week of 2 goed gewerkt, totdat ik de computer een dag opstarte.
Toen werd mijn keyboard niet meer herkent.

Ik heb de volgende stappen ondernomen maar niet kunnen oplossen.

Ik heb het toetsenbord uit de Draadloze verbinding gehaalt en de setup opnieuw gestart de Intellitype. maar het toetsenbord wordt niet gevonden.
Zelfs de Bluetooth stack opnieuw installeren lost het probleem niet op.

Tot overmaat van ramp heb ik mijn gehele computer geformateerd en geherinstallleerd.. Niets werkt, Hij is niet meer aan de gang te krijgen. De muis daarintegen werkt perfect.

Nu dacht ik het toetsenbord is kapot, dus ben ik het wezen ruilen.
Dit is nu het Derde toetsenbord dat ik heb, en deze werkt nog steeds niet.

Het kan niet aan de hardware liggen want de toetsenborden werken prima in de zaak waar ik het gekocht heb..

Is er iemand die soortgelijk probleem heeft? en misschien relevante info heeft waarom juist mijn toetsenbord ermee ophoud..

Help ! :'(

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-08 12:50

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ok, het is alweer een poosje geleden, maar vertel is hoe het nu met jou gelopen is ... werk je nog steeds met de MS Optical Desktop? :?

Ik heb sinds vrijdag hetzelfde setje en pas zondagavond kreeg ik het toetsenbord goed werkende .... met de vervelende eigenschap soms onverklaarbaar weg te vallen :? ;(

Zoals je al schrijft heb ik inderdaad ook een format gedaan (was toch nety speciaal naar XP overgestapt, dus nog helemaal vers) en daarna kreeg ik er voor de eerste keer leven in .. joepie :) ik ben niet gek en het KB is niet kaduuk!

Maar dat feest was snel voorbij en daarna was het weer een heel gepuzzel om 'm aan de praat te krijgen .. inmiddels ben ik er achter dat je het slimst de batterijen er uit haalt, er opnieuw in doen en dan laten zoeken. Met de batterijen erin kan ik um laten zoeken tot me beeldbuis is ingebrand bij wijze van ... :? vaag!

Anywayz ik hoop dat er betere oplossingen zijn, want ik schat zo dat de verbinding ca. elk uur wel een keer definitief wegvalt, dus ieder uur opnieuw laten zoeken zie'k ook niet zitten :|

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2