[Win95] .txt wordt toegevoegd achter andere extenties op cd

Pagina: 1
Acties:

• waterwolf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 17:17
De titel zegt het eigelijk al, maar ik zal het even toelichten;

Als ik in een Windows 95 computer me setup cd-rom van Sophos (anti virus) plaats werkt het niet, toen ik ben gaan kijken waarom, bleek dat er achter veel bestanden .txt werd gezet, terwijlhet heel andere bestanden zijn. Gevolg; het stup-programma kan zijn bestanden niet vinden, en ik kan me virusscanner niet installeren.

Ik dacht dat het bij de volgende update cd wel opgelost zou zijn, maar nu al een paar maanden heb ik hetzelfde probleem, en alleen met de cd-rom van sophos op dit systeem?

Afbeeldingslocatie: http://www.badhoevedorp.net/~robshome/imageswww/got/20030123_extenties1.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.badhoevedorp.net/~robshome/imageswww/got/20030123_extenties3.gif

Andere cd's werken wel, en ook op andere systemen werkt de cd prima.

Zeg nu a.u.b. niet dat ik die cd naar de hd moet kopieren, en vervolgens alle bestanden van naam moet veranderen, want dat zie ik niet zo zitten elke maand.

Ik heb me dealer nog niet gecontact, omdat die een idioot hoog tarief rekent voor het komen repareren, en misschien ik de oplossing simpel. :-)

Alvast bedankt!

Verwijderd

Uhm wat dacht je van het contacten van Sophos........ ???? kijken op de site van hun >??? misschien zijn ze bekend met het probleem......

Of stuur een mailtje naar support van hun..... ????

is maar ideetje !!! 8)

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 21:23

grimson

domeingrommer

Je zegt het zelf al, je kan de CD lezen op andere machines.
Ligt dus aan die Windows95 computer ?

Kan je de CD niet delen op een andere PC en dan de inhoud bekijken?

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 21:23

grimson

domeingrommer

ps. ik denk dat deze Windows95 machine alle onbekende extensies koppelt met .TXT.
Trouwens, in het ene plaatje is er wel ' setup.exe' maar in het andere plaatje heet hij ' setup.exe.txt' !

• waterwolf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 17:17
grimson schreef op 23 January 2003 @ 13:07:
Je zegt het zelf al, je kan de CD lezen op andere machines.
Ligt dus aan die Windows95 computer ?

Kan je de CD niet delen op een andere PC en dan de inhoud bekijken?
Maar wat zou het kunnen zijn in Windows 95 vraag ik me af?