probleem met drivers\player creative MPEG-kaart

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p-de-geus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07 12:16
ik heb een creative pc encore DXR-3. die wil ik in 2000 in stallen. gaat allemaal goed de drivers en de player installen gaat ook goed. allleen als ik de player wil starten krijg k een blue screen :(:(. ik heb drivers van creative moeten downen en dat zijn beta drivers. als iemand deze kaart ook heeft en een cd met 2000 drivers kan er voor mijn dan een copy van die cd voor mij gemaakt worden oid??

dSLR: Nikon D5300;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die cd bestaat niet :X ik heb ook zo'n kaartje, maar win2k drivers zijn er enkel in beta.
Heb je dat ding al eens in een ander PCI slot geduwd, bij mij bleef hij ook vastlopen op het ene pci slot, op het andere deed hij het weer wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Probeer anders de hollywood mpeg2 kaart drivers, zijn n.l. exact dezelfde kaartjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p-de-geus
Terw_Dan schreef op 23 januari 2003 @ 12:23:
Die cd bestaat niet :X ik heb ook zo'n kaartje, maar win2k drivers zijn er enkel in beta.
Heb je dat ding al eens in een ander PCI slot geduwd, bij mij bleef hij ook vastlopen op het ene pci slot, op het andere deed hij het weer wel goed.
kzal het eens proberen, k dacht dat k dat al had gedaan maar probeer vanavopnd nog wel een keer, ben nu niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p-de-geus
johnnyv.nl schreef op 23 januari 2003 @ 13:22:
Probeer anders de hollywood mpeg2 kaart drivers, zijn n.l. exact dezelfde kaartjes...
zal k ook ff proberen vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p-de-geus
van welk merk is dat?? ook creative???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 23 January 2003 @ 13:22:
Dat zal helaas niet altijd gaan, creative had / heeft die mogelijkheid om de sigma designs drivers te gebruiken hardwarematig afgedwongen.

Zoiets heb ik ooit eens op een nieuwsgroep gelezen. (weet alleen niet meer waar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p-de-geus
ok k zit nu op de site, welke drivers moet ik hebben??
de Xcard of de DVR???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 13:31:
[...]

Dat zal helaas niet altijd gaan, creative had / heeft die mogelijkheid om de sigma designs drivers te gebruiken hardwarematig afgedwongen.

Zoiets heb ik ooit eens op een nieuwsgroep gelezen. (weet alleen niet meer waar)
Hier misschien?
news://news.creative.com/

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 13:31:
[...]

Je dient inderdaad een kaart van de eerste revisie te heben, gelukkig zijn ze dat bijna allemaal :) (mocht het niet werken, dan zul je toch met creative verder moeten of op bijv. win xp overstappen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p-de-geus
ok ik ga het vanavond proberen met die holleywood drivers en anders in een ander PCI slot, jullie horen het wel of het nog gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p-de-geus
heeft er iemand drivers voor mij voor W2000 die niet BETA zijn???

[edit]
het is mij tot nu toe nog niet gelukt de kaart aan de praat te krijgen, die hollywood driver doen het niet, ander pci slot werkt niet. k weet niet meer wat k nog kan doen. iemand nog ideeen??

[ Voor 62% gewijzigd door p-de-geus op 29-01-2003 12:22 ]

Pagina: 1