Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 08:18:
Heb gisteren lekker zitten solderen (dat er mensen zijn die dat voor hun werk doen zeg....), maar het is nog steeds naadje. Heb ook de coax al uit de tv getrokken maar dat maakt ook niet echt veel uit. Beetje zitten stoeien met resoluties maar dat maakt ook niets uit.
Voor de duidelijkheid: het zijn diagonale streepjes, meestal wit, soms met meer kleuren. Het achterliggende beeld is wel scherp. Het maakt niet uit of ik het signaal composiet of svhs uitstuur, en PAL-B of PAL-G geeft hetzelfde resultaat. Begin steeds meer m'n twijfels te krijgen bij die kabel........
Jammer dat je niet wat verder hebt gelzen voordat je begon te solderen, het kan, denk ik, echt niet liggen aan die 10 meter, daar zal je echt niks van merken. Waar het wel aan kan liggen zijn de overige factoren. Ligt het draad op rare plekken waar al veel kabel ligt, staat er een pc of radio in de buurt van de Tv.
Gister had ik me audiozooi net ff wat anders gezet, waaronder m'n MD recorder net onder m'n tv. Heel de avond had ik van die strepen die jij beschrijft, en toen ik m'n recorder uit zette was het weg.
Kijk dus eerst naar andere dingen dan de lengte van de kabel. Heb trouwens zo'n idee dat het er niet veel beter van kan worden nu je je label in elkaar hebt gesoldeerd