Wouter Tinus in diverse replies:
Het klopt het inderdaad. Een refresh lost het probleem (dat niet echt een probleem maar gewoon de bedoeling van Dutchtone is) op. Die banner staat namelijk zo ingesteld dat iedereen 'm maar 1 keer te zien zou moeten krijgen.
Zolang ik braaf 1 browsertje gebruik op 1 OS op 1 machine met cookies aan en niet ook op GoT kom ja.
Verder is ie inderdaad irritant, maar hij levert wel veel geld op, en liever een T.net waar je af en toe op F5 moet drukken om een nieuwe banner te krijgen dan helemaal geen T.net
Wrong again, Albert... ik sta nu op 53 modpoints en dat is 3 tot 4 maal zoveel geweest, het gaat niet veel meer kosten eer dat 0 wordt. Zoek eens uit hoe veel ik ooit op GoT kwam en hoeveel de afgelopen maand
Wouter en anderen met dezelfde strekking:
Het is geen spam want het is geen mail. Verder vraag je er wel zelf om; jij haalt immers volledig vrijwillig de pagina op. Een digitale nee/nee-sticker komt eraan in de vorm van een abonnement. Zowel Extra als het Full abonnees zien geen banners op GoT.
SPAM slaat op alle media via internet imNsho... het kan me echt niets schelen wat jouw definitie is van SPAM. Voor sommigen is het gewoon ingeblikte ham.
Dat is het probleem van Dutchtone, niet van ons .
De arrogantie... Ik reken SBS6 ook echt wel af op 6 !!! spotjes van de diverse Scheringa groep spotjes gedurende 1 programma.. Jij denkt dat tweakers.net een uitzondering vormt ofzo?
Samengevat: Tweakers.net maalt er niet om dat ze hun roots verliezen, ik ken genoeg oldies die ook geen fuck meer aan deze site vinden (om meer redenen dan alleen een paar irri-banners.. je kunt het me prive vragen maar ik betwijfel of jullie er om geven), maar er zijn genoeg figuren om de verkochte plaatjes aan te laten zien dus waarom zou je je roots proberen vast te houden.. He?
[
Voor 3% gewijzigd door
Ronald op 25-01-2003 12:35
]