"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
lijkt me wel een logische oplossing
ik denk dat de houders niet echt te koop zijn.. alleen samen met een coolblok..
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
ff zelfmaken is idd een goeie oplossing..
suc6
Even de zelfbouw-opties op een rij:
- RVS: sterk, maar lastig te bewerken, heb ik nog liggen (4x 60x60x3, + 2x 10x10x62, dus daar kan ik het van maken)
- Ijzer: sterk, maar roestgevoelig
- Bouwmarkt-Aluminium: niet echt een sterke legering, vrij zacht, dus wel makkelijk te bewerken (met een scherp mes kun je er al reepjes af snijden)
- Kunststof: welke?
Voor de rest zijn een boel gereedschappen wel voorhanden, draadtappen e.d. wil allemaal wel... Ben al een beetje bezig geweest met dat RVS, maar dat is echt lastig --> je boort een rond gat, maar hoe krijg je dat nou vierkant? vijlen? dremel?
edit: ik heb trouwens ook liever een "goede" kant-en-klaar clamp, want die blokken wegen 750 gram per stuk, en da's nie fijn als dat er af dondert.....
[ Voor 11% gewijzigd door Skef op 23-01-2003 09:24 ]
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Die dingen zijn echt moeilijk te vinden, of je moet het net even weten natuurlijk...
Ik vind het helemaal vreemd dat die dingen gewoon niet in de pricewatch staan. Is het dan zo'n exotisch product?