Toon posts:

Msn van windows xp verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze week een format c gedaan, nu is het probleem dat ik msn niet meer kan afsluiten. Het bericht dat dan verschijnt is het volgende:

"Windows Messenger : Momenteel wordt door andere toepassingen gebruik gemaakt van functies die Window Messenger biedt. Je moet deze andere toepassingen eerst sluiten voordat je Windows Messenger kunt afsluiten. Outlook, Outlook Express, MSN Explorer zijn voorbeelden van mogelijke andere toepassingen."

Maar al deze toepassingen zijn wel afgesloten. Dus had ik gedacht van deze versie van Messenger te verwijderen en de versie 5.0 te installeren. Deze heeft dit probleem namelijk niet.

Dank bij voorbaat.

De Smurf

Verwijderd

Kijk hier maar ff XP faq

Verwijderd

start--->uitvoeren--->RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

en weg issie zoek voortaan ff want dit had je zo met de search kunnen vinden ;)

Verwijderd

Gewoon uit de FAQ:
Hoe haal ik MSN uit WinXP?
MSN Messenger uninstall je op de volgende manier:

Ga naar je Windows\inf\ directory

Open het bestandje "sysoc.inf"

Haal het woordje "hide" weg bij msn

Ga naar je control panel --> Add / Remove software

Hier kan je nu MSN uninstallen

Of je doet het volgende:

Start --> run en je typt het volgende regeltje:

code:
--------------------------------------------------------------------------------
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

--------------------------------------------------------------------------------

en je drukt op OK.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:03

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Kon het niet gewoon bij start --> configuratiescherm -->Remove Software....? Anders gewoon het mappie opzoeken van messenger en deze deleten.

Xbox Live ID:Notna8310

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 22:18
Notna schreef op 23 January 2003 @ 10:16:
Kon het niet gewoon bij start --> configuratiescherm -->Remove Software....? Anders gewoon het mappie opzoeken van messenger en deze deleten.
Nee, bij software staat ie niet, omdat ie namelijk op hidden staat.

En lekker, gewoon het mapje verwijderen, doe je dat bij alle software als je deïnstalleert? Lekkere rommel zou het zijn in het register anders :)

Gewoon simpel de genoemde regel copy/pasten in uitvoeren, enter rammen en klaar is Kees.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In de FAQ, zoals al gezegd :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.