Toon posts:

PS2 Suikoden III geen PAl versie

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
bron: http://rpgtime.iefactory....php?seccion=noticia&ID=36

vertaling:

Request Suikoden III The PAL The sent news the 21/01/2003 by Camus Thanks to haohmaru we have the direction of the organized request of Suikoden III the PAL. So and as it was expected, have risen voices of protest by the decision of Konami of not making a version the PAL of Suikoden 3. It already has organized a request online, directed to Konami, so that it recalls to mind and it brings the game. For that it does not understand very well English, the request says asi ': "We want that Konami removes the game Suikoden III in Europa.Aunque costs a pile of money to translate it for the greater countries than they do not understand English, it will be worth the trouble. We know that we and thousands plus will buy it. You do not forget Europe since they make other great companies developer of games. WE WANT SUIKODEN III"

Suikoden III staat ook niet meer op de release lijsten van de online winkels :(

Verwijderd

Topicstarter
Volgens de makers is het vertalen te veel werk... Zijn FFX enz dan wel in het Frans en Duits vertaalt? Als ik een PS2 mod chip aanschaf zou ik dan wel de import versie op mijn ps2 (PAL) kunnen spelen?

Verwijderd

Suikoden 1 en 2 waren wel in Europa uitgebracht met alleen Engelse tekst en volgens Konami hebben die slecht verkocht in Europa. Ik vond dat best wel onwaarschijnlijk maar goed, ze zullen zelf toch wel weten of ze goed of slecht hebben verkocht. Ik zou zeggen, als je toch een Engelse versie hebt, ga die dan in elk geval in Europa ook verkopen :(

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
no yes :)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:28
:'(

[insert random taunts here]

Wat kost een modchip om americaanse/japanse spellen te kunnen spelen op een pal ps2? Ik hoef geen bullshit voor copieen ofzo, swappen maakt mij ook niets uit, ik wil gewoon Suikoden 3 en Grandia Xtreme spelen

[ Voor 3% gewijzigd door BlackMage op 23-01-2003 23:59 ]

Verwijderd

BlackMage schreef op 23 januari 2003 @ 23:57:
:'(

[insert random taunts here]

Wat kost een modchip om americaanse/japanse spellen te kunnen spelen op een pal ps2? Ik hoef geen bullshit voor copieen ofzo, swappen maakt mij ook niets uit, ik wil gewoon Suikoden 3 en Grandia Xtreme spelen
Inderdaad ik begin hier ook een beetje te balen :( ik wil ook games eerder kunnen kopen en spelen , en dit soort ongein voorkomen (en nee ik maak geen kopietjes voor me ps2 aangezien ik alleen maar games koop die ik echt de moeite waard vind om te kopen , ff serie etc) :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 00:08:
[...]

Inderdaad ik begin hier ook een beetje te balen :( ik wil ook games eerder kunnen kopen en spelen , en dit soort ongein voorkomen (en nee ik maak geen kopietjes voor me ps2 aangezien ik alleen maar games koop die ik echt de moeite waard vind om te kopen , ff serie etc) :P
Dat eerder kunnen kopen snap ik nou nooit :) ik hoef iets echt niet te hebben op de dag dat de coder op "compile" drukt hoor :P Maar goed, dat het er naar uitziet dat we "Soewie drie" helemaal niet krijgen, dat is wel behoorlijk fucked up. Een vriend van me heeft een Amerikaanse PS2, dus die ga ik hem maar eens afhandig maken denk ik >:).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 00:12:
[...]

Dat eerder kunnen kopen snap ik nou nooit :)
Ik ben denk ik gewoon een ongeduldig mannetje :+

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:46
Och, ik verdiep me gelukkig niet echt in games die hier niet uitkomen, dus mis ik ook niets :P
Maar van horen en zeggen heb ik toch vernomen dat het jammer is dat deze game hier niet uitkomt

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:55

SD5k

>4&X

Ongeduldige mensen kan ik vooral GEEN Gamecube aanraden... maar het blijft een pracht apparaat ;)

ps. sorry voor de offtopic-ness

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Geen modchip discussies in SGD aub.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.