Probleem met inloggen bij GeoCities

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Fluim
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-07-2015
Ik heb sinds een tijdje een probleem om in te loggen bij Geocities. Ik voer mijn ID en wachtwoord in en druk op log in, maar vervolgens krijg ik een "kan de server niet vinden" fout. Ik ben al de instellingen nog eens nagelopen die IE mij opgeeft, maar ik kan er niks aan veranderen. Ligt dit aan mij of is Geocities al enkele maanden onbereikbaar ;)
En ja ik weet dat geocities niet de beste webhost is, maar ik heb al mn bestanden er op staan dus voordat ik alles ga veranderen zou het makkelijk zijn als het toch nog zou lukken...

Verwijderd

ik dacht dat ik de enige was die rond deze tijd nog online was >:)

maaruhh ik heb er idd ook last van maar er staat bij mij nie echt iets boeiends op heb je geen firewall of zo pas geinstalleerd want op een of andere vage manier als ik die bij mij af zet heb ik meeer kans om er in te komen dan als ie aanstaat :'(

edit:

maar ik ga nu wel pitten lees morgen reactie wel :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 05:13 ]

• Fluim
ik heb 'tiny personal firewall' geinstalleerd ja, maar ook als ik deze uitzet dan kan ik er nog niet inkomen...

Verwijderd

mmmhhh heb je al een mailtje gestuur naar geocity's of er niks mis is want anders ligt het tpch ergens in je IEmisschien een ondersteuning niet of iets wat nie welemaal lekker werkt of live updat of zo

• Fluim
ja ik heb geocities een email gezonden, maar ik zit nog steeds te wachten op antwoord... Kan ik IE niet opnieuw installeren waardoor het wel weer kan werken?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:24
wduim schreef op 23 januari 2003 @ 21:41:
ja ik heb geocities een email gezonden, maar ik zit nog steeds te wachten op antwoord... Kan ik IE niet opnieuw installeren waardoor het wel weer kan werken?

Probeer eens met een update.

Als het zelfs dan nog niet werkt (evt. met een 'reset to defaults') zal het niet aan jou liggen.

[edit]
Je kunt dan evt. nog een andere browser proberen, bijvoorbeeld mozilla: www.mozilla.com :)

[ Voor 12% gewijzigd door Xandrios op 26-01-2003 20:00 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.