Is het mogelijk om een netwerk share te komen met een ander programma dan Internet Explorer. want met IE kun je bijv niet Resumen etc. Dus weet iemand een andere oplossing?
Ikke niet begrijp jij.
Of je wat duidelijker kan zijn in je omschrijving dan kunnen we misschien helpen.
Ondanks dat doe ik een gok, type in een dosbox "net use (een overgebleven letter): \\(Computernaam)\(drive)"
Een voorbeeld "net use I: \\mijnserver\c"
Let wel op de andere computer moet de schijf wel geshared zijn.
Of bedoel je dit niet ????
Of je wat duidelijker kan zijn in je omschrijving dan kunnen we misschien helpen.
Ondanks dat doe ik een gok, type in een dosbox "net use (een overgebleven letter): \\(Computernaam)\(drive)"
Een voorbeeld "net use I: \\mijnserver\c"
Let wel op de andere computer moet de schijf wel geshared zijn.
Of bedoel je dit niet ????
nee niet helemaal nee. ik zit op 192.168.0.1 en PC 2 shared een bestand.
dus ik typ in IE: \\192.168.0.2 en zie dan zijn bestanden. maar is er niet een ander programmatje waarmee ik dus bij die bestanden kan die PC2 geshared heeft. Dus net zoiets als met FTP
dus ik typ in IE: \\192.168.0.2 en zie dan zijn bestanden. maar is er niet een ander programmatje waarmee ik dus bij die bestanden kan die PC2 geshared heeft. Dus net zoiets als met FTP
Verwijderd
Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 23:45:
Ik gebruik wel eens sharescan
http://www.sharescan.net/
Best handig voor bijvoorbeeld Lanparties
Op de meeste lanpartys waar ik kom is sharescan verboden
Maar het is iid geschikt voor de doeleinden waar jij het voor wilt gebruiken
hmm voor mij werkt het niet. ik wil namelijk ook op shares komen buiten het netwerk en met IE lukt het wel met met ShareScan niet. dus weet iemand nog een andere programmatje?
ik heb al wat gevonden Total Copy kun je ook in windows enzo dingen mee resumen etc
Pagina: 1