Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

5" CRT in case gemonteerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de pics spreken voorzich :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jcdeblok/my_desk_is_a_mess.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jcdeblok/casemod.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jcdeblok/casemod_closeup.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door AcouSE op 23-01-2003 10:40 ]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

ruim je bureau eens op, teringzooi zeg :D

Verder wel leuk, maar voor mij niet echt praktisch (kast staat op de grond :P )
Wel leuk om daar beurskoersen ofzo op te laten zien, films en chatvensters is het allemaal te klein voor lijkt me?
Ik hou het wel bij 2 19" monitoren :P

Verwijderd

Topicstarter
Sick Nick schreef op 22 januari 2003 @ 23:24:
ruim je bureau eens op, teringzooi zeg :D

Verder wel leuk, maar voor mij niet echt praktisch (kast staat op de grond :P )
Wel leuk om daar beurskoersen ofzo op te laten zien, films en chatvensters is het allemaal te klein voor lijkt me?
Ik hou het wel bij 2 19" monitoren :P
valt mee text is aardig te lezen, het is een zwartwit tvje dus die hebben best wel scherp beeld omdat er geen kleuren rooster/masker voorzit. maar het is ook meer voor de leuk dan echt praktisch, ik heb wel gekkere dingen voorbij zien komen hier :)

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Geeft het veel storing op je hardware of heb je er nog niks van gemerkt?

Verwijderd

hmm ding zit een beetje scheef?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik vind het jammer dat je dat ding niet in het midden (horizontaal gezien) van je case hebt geplaatst; je case lijkt nu zo 'uit evenwicht'

Wel leuk idee btw

Verwijderd

nee daar was ik eerst wel bang voor. De hoogspannings generator zit zo'n 2 centimenter van mn ide-pluggen op mn mobo vandaan :) maar ik heb dat hele crt ding in een metalen kastje gezet met wat ventilatie gleuven en goed geaard en als ik zwaar harddsik verkeerd had storde het beeld een beetje, een filnke elco over de voedings spanning van de crt en het werd stukken minder. Maar alles draait alweer een dag stabiel. Dus ik denk dat het allemaal wel heel blijft.

[oeps] sta nog als mn huisgenoot ingelogd op deze compu, maar deze msg is dus door door "jona" gepost

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 00:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
wfvn schreef op 23 January 2003 @ 00:07:
Ik vind het jammer dat je dat ding niet in het midden (horizontaal gezien) van je case hebt geplaatst; je case lijkt nu zo 'uit evenwicht'

Wel leuk idee btw
Ja dat was ook de bedoeling, maar dan had ik een stuk uit mn mobo moeten zagen :)

Ik denk dat ik de aan/uit switch van dat ding er rechts van monteer met een ledje erbij ofzo, dan wordt het wel weer wat evenwichtiger

Verwijderd

Topicstarter
Ja ochtendje dremelen en zo'n 10 slijpschijfjes erdoor heen geslepen om door dat duite pantser staal heen te komen :) En een driver zoeken voor een cougar video edition tnt onder win2k kaart is ook wel tijd rovend :) maar een russische site had ze nog staan :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 00:17:
[...]

Ja ochtendje dremelen en zo'n 10 slijpschijfjes erdoor heen geslepen om door dat duite pantser staal heen te komen :) En een driver zoeken voor een cougar video edition tnt onder win2k kaart is ook wel tijd rovend :) maar een russische site had ze nog staan :)
t ziet er mooi uit, mooi orignele mod!
heb je nog pics van de beeldbuis zelf? en van hoe je de mod gemaakt hebt?

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22
waar heb je dat monitortje eigenlijk uit gelsoopt ?

Repareren doe je zo.

Verwijderd

die monitortjes kom je wel eens tegen op computerbeurzen maar ik vind het niet echt een positieve oplossing met betrekking tot warmte, zo'n beeldbuis wordt best warm.....

ik heb een tijd nagedacht om een klein monitortje aan te schaffen voor mijn mp3 speler, maar dat heeft zichzelf met het verstrijken der tijd opgelost (dvd speler)

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Best wel leuk gedaan. _/-\o_ Handig als server. En heb je ook nog pics met je pc in het licht. Ik kan nou de afwerking niet helemaal zien. En dat zou ik wel ff willen zien eigenlijk.
Verder: Ga zo door!!! 8)

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 18:59
Nu weet ik wat ik met mijn 4 inch tft ga doen :)

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 10:02

Corn

Raar jongetje

Netjes hoor! Weet je wat mij altijd opvalt? Hoe de meeste tweakertjes eigenlijk hetzelfde zijn qua opruimen... Mijn bureau ziet er namelijk totaal hetzelfde uit, en ik weet zeker dat er meer mensen zijn :)
Pagina: 1