Toon posts:

[xp] pc loopt vast na monitor standby

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wanneer ik me pc even niet gebruikt gaat me monitor op standby.
Op zich niks bijzonders, maar sinds vandaag loopt me pc vast wanneer ik me pc weer gaat gebruiken.

Zodra me monitor aangaat is er eerst niks aan de hand.. maar zodra ik me muis een paar seconden beweeg loopt me pc helemaal vast en kan ik hem alleen met een harde reset op nieuw starten.

waar kan dit aanliggen?

heb geen temperatuur/voedings problemen en heb niks nieuws geinstalleerd

• -FuBaR-
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-01-2014

-FuBaR-

is it safe?

ik heb gewoon hetzelfde soort probleem, helaas geen oplossing :(
Als mijn monitor na een half uurtje uitgaat, en ik mijn muis beweeg moet ik dus booten. Alleen een keiharde reset werkt dan. Ik heb onlangs een nieuwe voeding in mijn bak geprakt dus dat kan het niet zijn. Twee dagen geleden net een verse XP install gedaan!

The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
zeker usb muis of toetsenbord, is een optie in de bios bij de over wakker worden van usb apparaten, had het ook.

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Volgens mij vergt dat "Standby" best wel veel RAM geheugen. Hoeveel RAM hebben jullie?

• -FuBaR-
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-01-2014

-FuBaR-

is it safe?

512k en heb idd een USB muis, ga meteen ff ontzettend in de BIOS kijken

The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.

Verwijderd

Topicstarter
M0rpheus schreef op 23 January 2003 @ 03:35:
Volgens mij vergt dat "Standby" best wel veel RAM geheugen. Hoeveel RAM hebben jullie?
heb geen usb muis, en er zit 512mb ram in deze pc.

wel heb ik andere usb apparaten aanstaan
Pagina: 1