Beste gebruik accu (Alcatel OT 311)

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:56
Ik heb sindsvandaag de Alcatel OT 311.

Maar nu verschild het heel erg per accu wat goed voor hem is (juist wel of niet helemaal leeg bellen of eerst wel een paar keer en dan nooit meer) Oftewel, dit is mij nogal een raadsel :)

Wie weet wat het beste is voor de accu in de OT311?

PS: Ik heb in de handleiding gekeken van de gsm en ook de search op got gebruikt maar daar kwam niks bruikbaars uit.

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
wat voor accu is het? omdat het een 311 is neem ik aan dat het een li-mh accu is, altijd leeg laten lopen alvorens hem te chargen, das altijd beter.

het zal geen li-ion / li-polymer accu zijn dus maak je daar ook maar geen zorgen over.

laadt hem gewoon niet op als ie niet leeg is,komt het wel goed.

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:56
-Utopist- schreef op 23 January 2003 @ 03:05:
wat voor accu is het? omdat het een 311 is neem ik aan dat het een li-mh accu is, altijd leeg laten lopen alvorens hem te chargen, das altijd beter.
Jep het is een li-mh accu.
Bedankt voor de reactie! Dan weet ik in iedergeval wat ik het beste kan doen zodat mijn accu het langste blijft leven :)

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wild pigeon schreef op 23 January 2003 @ 11:43:
[...]

Jep het is een li-mh accu.
Bedankt voor de reactie! Dan weet ik in iedergeval wat ik het beste kan doen zodat mijn accu het langste blijft leven :)
Tzal wel een ni-mh accu zijn ;) En echt helemaal leeg laten lopen en dan weer helemaal vol is het beste voor je accu, dat had je ook kunnen vinden met de search, er zijn al heel veel topics hierover geweest nameijk.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:24
Dit is inderdaad al vaker langs gekomen :)

Dit topic is gesloten.