Ik heb uit amerika een soort glowstring achtig vest voor hardlopen.
Het is een baterijunit met daaraan een lange grijze strip onderbroken door dunne grijze strepen. Dit grijze deel knippert blauw als hij aanstaat.
Deze wilde ik gebruiken in een mod
Dit is een plaatje dat ik daarvan heb gemaakt:
Aan:

Uit:

Foto:

(het streepje op de batterijen unit knipperd ook).
Animatie:

Dit licht zit op een zwarte stof met daarover een transparante band/laag van plastic.
Nu het intresante:
Zonder het plastic eroverheen werkt het niet. Dus als ik het grijze open en bloot leg. Het grijze geeft dan geen kleur af
Het plastic heeft ook een beetje een blauwige gloed.
Weet iemand wat voor harry potter achtig er met dit transparante (geen blauw!) is?
Informatie:
Het batterijen unit geeft 3 volt (tenzij het paralel geschakelt is, lijkt me niet echt logisch).
Vlakbij het batterijen unit lopen zit bij de + als de - draad een soort mini krimpkousje van net een mm dik en een cm lang. Is dit een weerstand?
Het is van het bedrijf StrideLite
Er loopt onder het grijze deel een niet knipperend grijs dun lijntje, is dit soms de - draad? Dit verklaart wel een hoop.
Waar je het ook kunt kopen: http://www.litewave.co.uk/stridelite.htm
Het is een baterijunit met daaraan een lange grijze strip onderbroken door dunne grijze strepen. Dit grijze deel knippert blauw als hij aanstaat.
Deze wilde ik gebruiken in een mod
Dit is een plaatje dat ik daarvan heb gemaakt:
Aan:

Uit:

Foto:

(het streepje op de batterijen unit knipperd ook).
Animatie:

Dit licht zit op een zwarte stof met daarover een transparante band/laag van plastic.
Nu het intresante:
Zonder het plastic eroverheen werkt het niet. Dus als ik het grijze open en bloot leg. Het grijze geeft dan geen kleur af
Het plastic heeft ook een beetje een blauwige gloed.
Weet iemand wat voor harry potter achtig er met dit transparante (geen blauw!) is?
Informatie:
Het batterijen unit geeft 3 volt (tenzij het paralel geschakelt is, lijkt me niet echt logisch).
Vlakbij het batterijen unit lopen zit bij de + als de - draad een soort mini krimpkousje van net een mm dik en een cm lang. Is dit een weerstand?
Het is van het bedrijf StrideLite
Er loopt onder het grijze deel een niet knipperend grijs dun lijntje, is dit soms de - draad? Dit verklaart wel een hoop.
Waar je het ook kunt kopen: http://www.litewave.co.uk/stridelite.htm
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 23:12 ]