Hallo, ik heb hier laatst al eens een post over gedaan maar toen was ik nog een n00b (nogsteeds eigenlijk) en toen had ik lees eer je post nog niet doorgelezen, dat heb ik reeds gedaan en de stappen doorgenomen, maar er was niets wat holp. Ik heb een ECS elitegroup k7S5a mobo, een ahtlon XP 2000+, 128+256 MB SD-ram, 2 hdds (een keer 40 en een keer 20), een philips 8x writer, een 52X Liteon CD-rom speler, een gewone Oem Koeler van AMD, een Riva TNT 2 32 mb videokaart en een probleem! als ik mijn pc een tijdje aan heb slaat hij vaak ineens helemaal vast in windows XP pro, ik heb al vanalles geprobeerd, koeler is het niet want hij houdt de core op 55 graden, me ram heb ik gecontroleerd, die zijn allebei pc 133, als ik de boel terugklock naar 100 mhz(proc) 133Mhz(mobo) dan gaat het langer goed maar gebeurd het nog steeds, als ik alles terugclock naar 100 Mhz gaat het (tot nu toe) wel gewoon goed. ik zou het echt niet meer weten, ik heb zelfs een voodoo2 kaart eruit gehaald omdat er op die ramchips 100MHZ stond dus ik zou het echt niet meer weten, ik heb BTW een 350 watt voeding...(en de hele FAQ al doorgenomen en noem het maar op)... alvast heel erg bedankt voor jullie support
Adjust non olet, plerumque...