Thinkpad toetsen op IBM laptop

Pagina: 1
Acties:

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05-2025

Gooly

Wie? Ik?

Topicstarter
Toen ik onlangs mijn IBM thinkpad R30 in ontvangst nam, had ik een kwartiertje later de harde schijf ge-quick format en opnieuw gepartitioneerd, en een uurtje later stond Win XP prof er op.
Nu zitten er vier van die grappige toetsjes op het toetsenbord 8) met respectievelijke opdruk "thinkpad", volume omhoog tekentje, volume omlaag tekentje, en mute tekentje.
Weet iemand hoe ik die dingen kan configureren? En waar de fax is die "thinkpad knop" voor? 8)

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Hmm, er zat vast een driver cd'tje bij je lappie ;)

Anders kun je altijd nog kijken op de support/download pages van IBM.

Succes!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-08 16:26

DaOverclocker

Overclocker for life...

ze doen het bij mij ook niet maar die thinkpad knop is voor een software proggie wat direct acces heet oid.
Maar daar heb je niet zoveel aan das niet boeiend
Maar die volume knoppen doen het trouwens bij mij wel en daar heb je echt geen software voor nodig!

Ik heb ook schone install WinXp

systeem specs

• Gooly

Gooly

Wie? Ik?

Topicstarter
Er zat verder geen disk bij, maar ik heb met die quick format en nieuwe partities een of andere IBM partitie van bijna anderhalve Gb naar de eeuwige jachtvelden geholpen, vermoedelijk zal daar dan wel iets op hebben gestaan. Niet zo slim dus :)
Raar dan dat die volume knoppen bij mij niet werken :( Ik ga (nog) eens op de IBM support pages rondsnuffelen.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

• Gooly

Gooly

Wie? Ik?

Topicstarter
Tnx! er staat nog wel meer interessant spul tussen. :) Ik heb er al 1 & ander gedownload

Pagina: 1