Ik heb zelf onlangs een leuk systeempje samengesteld, maar hij freezed constant. meer dan 4x per dag. hij freezed als windows gewoon idle draait, en ik er effe niet mee bezig ben. daarbovenop loopt ie ook altijd na een tijdje vast in battlefield 1942 (zwaardere games dus). als ik gewoon in windows zelf met wat apps bezig ben merk ik niks. ik heb de hybernate uitgezet, evenals screensavers en power savers... en ik heb niks aanstaan dat iets scheduled als de pc bepaalde tijd niet gebruikt wordt..
Win XP prof met SP1 en alle updates.
Ik kan totaal niks van fouten terugzien in de eventlog, en bij crashen is er dus ook geen bsod oid.. freeze dus.
Hier op got effe gekeken in de FAQ en door topics heengevlogen, maar kan eigenlijk niks bruikbaars vinden. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, meestal is er wel iets waaruit je kan afleiden wat er fout ging. maargoed, anders zou ik het hier niet posten..
specs:
AMD Athlon XP 1900+ @ 1,6 GHz
256 DDR @ CL 2 266 MHz
GF4 Ti 4200 128mb
Maxtor 30 Gb 7200rpm
SB Live 5.1 player
Qtech 550W dual fan Gold PSU
Iemand een idee of zelfde ervaring?
Win XP prof met SP1 en alle updates.
Ik kan totaal niks van fouten terugzien in de eventlog, en bij crashen is er dus ook geen bsod oid.. freeze dus.
Hier op got effe gekeken in de FAQ en door topics heengevlogen, maar kan eigenlijk niks bruikbaars vinden. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, meestal is er wel iets waaruit je kan afleiden wat er fout ging. maargoed, anders zou ik het hier niet posten..
specs:
AMD Athlon XP 1900+ @ 1,6 GHz
256 DDR @ CL 2 266 MHz
GF4 Ti 4200 128mb
Maxtor 30 Gb 7200rpm
SB Live 5.1 player
Qtech 550W dual fan Gold PSU
Iemand een idee of zelfde ervaring?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 22:35 ]