Zoals de titel al zegt zie ik op elke die ik bezoek en waar flash filmpjes/buttons inzitten in plaats van de flash een rood kruisje. Dit is van de een op de andere dag gebeurt, ik weet dus ook niet waar het aan ligt of wara ik het probleem moet zoeken
. Ik heb de instellingen vn IE nagekeken maar daar was nix vreemd te vinden, hopelijk weten jullie hoe ik kan zorgen dat ik weer flash bestanden online op websites kan bekijken ipv zo'n lullig rood kruisje
heb ik uiteraard geprobeert ja, maar dat werkt dus niet want ik zie dat stukje flash niet en dus krijg ik niet zo'n pop-up software venster waar ik op ja kan klikken
Ik heb gewoon altijd flash sites kunnen bekijken he..
Kheb btw Windows XP
Ik heb gewoon altijd flash sites kunnen bekijken he..
Kheb btw Windows XP
http://www.theforumisdown.com/upload/upload.phpVerwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 22:38:
kheb een screenie gemaakt, kan iemand deze misschien uploaden want mijn verhaal klinkt misschien een beetje vaag
btw...
gebruik
[ Voor 21% gewijzigd door veldmuis op 22-01-2003 22:40 ]

Zoals je ziet is het flash gedeelte totaal verdwenen en lijkt het net of er een plaatje staat wat niet gevonden kan worden
En hier de site: http://www.flashfreaks.nl
Die ziet er bij mij dus zo uit:

beetje vaag ofnie
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 23:04 ]
Verwijderd
Heb ik ook al een tijdje, Flash proberen te installeren werkt niet, alleen een andere browser (Opera) installeren heeft tot nu toe geholpen....
Staan ActiveX controls wel aan? Misschien ligt dit aan je beveiligingsinstellingen...
Maker van Taekwindow; verplaats en resize je vensters met de Alt-toets!
Tools | Internet Options | Security
Selecteer "Internet" en klik vervolgens op Default Settings
Selecteer "Internet" en klik vervolgens op Default Settings
[ Voor 50% gewijzigd door BtM909 op 23-01-2003 12:49 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Niet op Default settings klikken, die zijn weer wat te ruim IMHO... Gewoon ActiveX op 'Aan' of 'Vragen' zetten.
Maker van Taekwindow; verplaats en resize je vensters met de Alt-toets!
Hmmm op Macromedia Support is ergens een uninstaller voor Flash te vinden misschien eerst die ff draaien en dan een herinstall proberen??
Staat install on demand aan in IE's advanced options? zo niet zet eens aan en kijk eens offie dan wel wil...
download uninstaller hiero
Staat install on demand aan in IE's advanced options? zo niet zet eens aan en kijk eens offie dan wel wil...
download uninstaller hiero
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem maar dan niet met flash denk ik want ik kan alle flash objecten wel bekijken, en ook de site waarbij het bij hem (tracer) niet doet, bij mij is het op zo''n site waar je spelletjes kan spelen, sommige doen het wel, dat zijn waarschijnlijk andere players, ik heb ook die uninstaller geprobeert, maar heeft geen effect. Bij dit spelletje heb ik dat probeem: http://www.spele.nl/trial/trial6/game.php
HOe is dit op te lossen?
HOe is dit op te lossen?
ik krijg een rood kruisje bij spelpunt.nl, help
LG OLED C3 65" | Samsung HW-Q900A | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |
Ik niet. Hoe zouden we je nu kunnen helpen als je helemaal niets zegt over je situatie?
Goed gezocht, maar start ajb even een nieuw topic ipv. een oud topic omhoog te schoppen zonder info.
Geef dan de resultaten van de tips uit de search en relevante info over je situatie, dan kunnen we tenminste helpen (en geef je ook nog eens an goed gezocht & geprobeerd te hebben, iets dat de mensen die antwoorden geven altijd erg waarderen
Trouwens nog welkom@GoT
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()