Ik heb een compaq presario 5722 hier staan die vroeger altijd win98 draaide. Dat ging altijd uitstekend, nu wilde ik er XP op zetten. Ik heb dus gewoon de booteble XP gebruikt, geformateerd naar fat32, bestanden gecopierd en gereboot. Nu zegt ie steeds na de bios NTLDR is missing en hij zoekt dan naar de floppydrive.
Ik heb al 5 keer windows opnieuw geinstalleerd met NTFS/FAT32 een keer Fast format en een keer FULL format. Ik kom er echt niet uit, en in de bios van die compaq is helaas zeer weinig in te stellen, maar ik weet niet of het daar aan ligt.
Ik heb ook al is de Harddisk op 1 kabel gezet en de cdrom speler losgekoppeld maar het helpt gewoon niet.
Mijn specs zijn:
Pentium 3 500MHZ
12,5 GB HDD
Mobo (onbekend compaq mobo).
Ik heb al is gesearched en er is veel info over te vinden, alleen er wordt altijd verteld dat je windows opnieuw moet installeren. Dat heb ik dus al erg vaak gedaan.
Type: Compaq presario 5722
Ik heb al 5 keer windows opnieuw geinstalleerd met NTFS/FAT32 een keer Fast format en een keer FULL format. Ik kom er echt niet uit, en in de bios van die compaq is helaas zeer weinig in te stellen, maar ik weet niet of het daar aan ligt.
Ik heb ook al is de Harddisk op 1 kabel gezet en de cdrom speler losgekoppeld maar het helpt gewoon niet.
Mijn specs zijn:
Pentium 3 500MHZ
12,5 GB HDD
Mobo (onbekend compaq mobo).
Ik heb al is gesearched en er is veel info over te vinden, alleen er wordt altijd verteld dat je windows opnieuw moet installeren. Dat heb ik dus al erg vaak gedaan.
Type: Compaq presario 5722