TI4200 - 40.xx - waar is de clone optie?

Pagina: 1
Acties:

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 15:14

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Allereerst mijn excuses want het is vast al meer gevraagd... maar ik kon het niet meteen vinden in de faq of op google. Meestal gaat het over het clonen naar tv-out. ik wil echter clonen op mijn 2e scherm...

Ik lees vanalles over een clone optie maar deze is er dus blijkbaar sinds 40.xx uit. Ik heb wel de snelkoppeling ingesteld voor het clonen maar dan krijg ik:

"Deze sneltoets is enkel operationeel als u meer dan één monitor hebt en u in de klonen- of enkele monitor modus bent"

Heb geprobeerd om mijn 2e scherm uit the schakelen (vinkje weg bij Attached) maar dan werkt nView natuurlijk niet meer. Ik wens ook geen tvtool ed. te gebruiken, wil gewoon met een shortcut kunnen switchen tussen clonen en 2 schermen zoals op mijn matrox g550...

alvast bedankt en sorry lieve modjes als ik er overgekeken heb...

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 15:14

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
laat maar heb het ondertussen (ongeveer) gevonden. Is er geen manier om te klonen zonder eerst je 2e scherm uit te schakelen :?

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 20:11
Wat was precies de oplossing om toch je displays in clonemode te krijgen?

Verwijderd

krijg je wel op 2 schermen beeld bij het booten?

dat krijg ik ook nl
laat ik bijde monitoren gewoon aan tot windows geladen is, dan staat clone automatish aan :)

Verwijderd

Ik lees vanalles over een clone optie maar deze is er dus blijkbaar sinds 40.xx uit.
Misschien heb ik iets gemist ofzo, maar de 5 verschillende 40.xx drivers die ik heb geinstalleerd hadden allemaal een clone/nview functie...

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem als jij hebt, en de enigste oplossing die ik hiervoor heb kunnen vinden is door de detonator drivers te uninstallen.

Verwijderd

Klopt, ik had dit probleem ook ,met name de 40.xx drivers.....

De meeste recente drivers staan op de nvidia site, en die verhelpen o.a. ook volgens mij dat je clone optie verdwijnt (alleen ben ik nu ff mijn frequentie-sliders kwijt (maar die kun je dmv je coolbits weer activeren.... <hint> :-)
Pagina: 1