[MSN Mess.] contacts van accounts worden door elkaar gehaald

Pagina: 1
Acties:

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
het probleem in het "kort":
account 1 logt altijd in op computer 1
account 2 logt een x in op computer 1, gaat zonder problemen
account 1 logt weer in op computer 1, en heeft de contact list van account 1 + de contactlist van account 2

en dan logt account 1 in op computer 2
zelfde probleem.

dan logt account 1 in op computer 3, waar eigelijk altijd account 3 gebruikt wordt

account 1 ziet contacts van account 2 én van account 3

De versie van msn messenger maakt niet uit, en trillian doet hetzelfde, aangezien computer 3 trillian gebruikt.

Ik heb dit probleem eerder gehad, en toen hielp het downgraden van msn messenger op computer 1, van 4.6 naar 3.6.
nu helpt er niets meer, heb van alles geprobeert maar het gaat gewoon telkens fout.

computer 1 draait windows 95, met verschillende versies van msn messenger intussen
computer 2 draait windows 2000pro(sp2) met msn messenger 4.6
computer 3 draait windows 2000pro(sp2) met msn messenger 5.0 en de laatste versie van trillian.

In het tabblad privacy van options staan trouwens bij "my allow list" alleen de contacts die in die lijst horen, dus niet die "spook-contacts".

het probleem is dus niet ontstaan door trillian....maar echt door msn messenger.

het enige wat ik kan bedenken is dat het lijkt dat account 1 gewoon fucked up is oid...

als iemand een oplossing heeft om de lijsten weer goed te krijgen, graag! :)

tnx :)

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:22
Heb je al een keer een 'echte' clean install gedaan (dus alle MSN-zooi eraf gegooid en dan opnieuw installeren)?

En als je op een computer buitenshuis inlogt wat gebeurt er dan?

Trillian voegt idd contactlijsten samen als je met 2 MSN's tegelijk inlogt. Is wel te verhinderen door verschillende profiles per persoon/msn-account te gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door Sassie op 23-01-2003 11:32 ]

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

gill

Love my lindsey...

Contacten van msn worden toch op de server bewaard, dus, dan zou ik al gaan denken dat trillian je contacts eens verkeerd heeft doorgegeven, tenzij je het op een andere computer niet krijgt?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Verwijderd

weet iemand hier al een oplossing voor ? heb namelijk zelf hetzelfde probleem...

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
De bovenstaande gebruiker gebruikt messenger 5.0 en 4.6, ik weet niet welke jij gebruikt maar grade eens up naar 4.7 en 6.0.

Wat heb je zelf al allemaal geprobeerd? Ook wat de TS heeft gezegt?

Verwijderd

ik heb versie 6. het probleem is wellicht iets anders.
als een iemand mijn zoontje wil toevoegen op zijn msn messenger komt de melding bij mij terecht. oftewel, het lijkt alsof mijn account aan de zijne is gekoppeld. ik heb een oude ghost image teruggezet waarop hij nog nooit heeft ingelogd en nog steeds heb ik dit probleem. berichten worden dus ook 'schijnbaar'aan hem verstuurd maar komen dus ook bij mij als ik aangelogd ben.
Pagina: 1