Delta force land warrior

Pagina: 1
Acties:

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:42
Vet spel!!
Veel meer wapens waaronder een:

Steyr Aug met een m203 (grenade launcher)
en AK47 en mp5

of 3 snipers: m4 barret .50 (bekend van DF1&2) en een psg-1 Supressed! :P

en veel meer!!

Je hebt ook VON (voice over net) Nog niet getest ik ga zo proberen als ik in kan loggen bij nova world want ze gebruiken ook zo'n CD-key :( maar dat is alleen maar slim van hun, want zo worden er meer spellen verkocht....... Maar het zal zeker ver zijn in Multi Player! Die single player missies zijn ook vet! Vette graphics enssoo!

MZL!

Verwijderd

waar te koopt??

Verwijderd

Vette graphics? graphics zijn le-lijk. kijk maar b.v. hoe vaag 't wapen is wat je in je klauwen hebt. Omgeving ziet er ook niet bepaald kwijlend uit.
Verder is ie wel vet maar voor mij waarschijnlijk te moeilijk voor me.:( Ik knal iemand met een sniper dood en een seconde later ben ik zelf dood:(

Verwijderd

Dit spel rules gewoon.. ben het nu voor de 2de dag aan het spelen en kan er gewoon niet van afblijven. Alle settings op MAX gezet --> prachtig!

ps. Je kan zelfs vogels uit de lucht schieten :) - met je sniper inzoomen en paf ;)

Verwijderd

Ja idd de guns hebben een beetje wazige texture maar de pro's zetten het weapon model toch uit :)

Textures van muren, characters en bomen zijn errug netjes. Bijna S3TC kwaliteit.

En moeilijk? nee vind ik niet op normal dificulty heb je nog zat tijd om iemand neer te schieten voor hij jou neerschiet.

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 15:06

Rexomnium

Vincam aut moriar

Mooi! Ik ben blij dat ie een beetje cool is. Kben hem nu aan het leechen. :p

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

oh jij bent dat dus
ik zag idd dat er een paar files misten :)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:30

Vos

AFCA

nou..ik heb hem dus net over het internet gedaan...maar ik vind het zwaar zuigen :r
het lijkt net of je maar 10 fps hebt...(en het ligt niet aan me pc...p3-800, gf2)

en die wapens zijn nep...

• Stamper|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07-2017
Bij mij op m'n celly 400@552 en m'n vipertje 770 loopt ie anders als een tiet!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
draait ie in openGL ? of alleen direct 3d, ?

Verwijderd

D3d
Bij mij draait ook perfect hoor.
Op een Thunderbird 900@1060, Geforce DDR, 256 MB Ram

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Je kan het wel degelijk spelen zonder op die Novaworld servers te spelen. Heb het namelijk al even gedaan op andere servers (waaronder 1 in nederland) :)

En het is zeker een vet spel vooral voor de LANs ;)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Dit spel draait idd voor gene ene moer. Zo traag als de pest. Tja, je ziet dat de heren van Novalogic grafisch erg achter lopen. Die Voxel engine heeft hun vele achterstand opgelevert op het gebied van Direct 3D en OpenGL support. :(
Pagina: 1