Toon posts:

Mandrake 9.0

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik het weer open maar:
1. Ik heb nu alles anders ingesteld.
2. Ik heb het doorstuur bestand gebruikt zeg maar wat o.a wordt vermeld in de F.A.Q. althans de link ernaar toe.
3. ik snap er nu helemaal niks meer van....

Ik had internet draaien behalve het doorsturen werkte het allemaal wel goed.
Toen ging ik dat doorsturen doen.. Dat ging compleet mis. Cdrom speler doet het zelfs niet meer. :s.. (snap niet wat het ermee te maken heeft. maar na het ipv4 te proberen ging het mis)
heb ik opeens het ipv4 protocol aan geen idee hoe........ Doet m'n internet het niet meer. Nu heb ik internet dus weer aan. En jahoor nu doet het ipv4 het niet meer. en m'n cdrom speler ook niet. Heb een andere geprobeerd. en ook die krijgt een I/O error. terwijl ze met installeren het prima doen op zelfde ide kanaal.

Nogmaals zou iemand me willen helpen. Ondanks dat het dan wel in de FAQ staat kom ik d'r gewoon totaal niet uit :S

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Ik heb je post nu 3x gelezen...

*HUH ?*

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:04

Sport_Life

Solvitur ambulando

XTerm schreef op 22 January 2003 @ 21:34:
Ik heb je post nu 3x gelezen...

*HUH ?*
Internet doorsturen :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Internet doorsturen :O

Dat gelezen ?

[ Voor 4% gewijzigd door Pizzaman op 22-01-2003 21:35 ]

• XTerm
  • Laatst online: 10-06-2025
Tja, ten eerste is dit een even slechte openingpost als het topic dat net op slot ging.
Ten tweede kan ik er best inkomen dat een netwerk waar client en server hetzelfde IP hebben niet gaat werken...

Verwijderd

Topicstarter
lol die hadden niet het zelfde ip. uiteraard was de 1: 192.168.0.1 en de andere 192.168.0.2.. maar euh snap er geen bal van .. van ik ben nog ff alles aan nalopen. en opeens deedt alles het weer. M'n cd-rom speler. M'n internet. en het leuke nog. alle netwerk pc's deden het ook opeens. maar ik snap d'r geen bal van :? dat het nu wel prima werkt.

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

1) Hmmm, had je geen slechtere titel kunnen verzinnen ?
2) NOS FAQ goed doorgekeken ? dos-2-win-howto tegengekomen ? Heb je die gelezen ?
3) Snap je uberhaupt wel wat de bedoeling is van dit forum ?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:01
moto-moi schreef op 22 januari 2003 @ 22:22:
1) Hmmm, had je geen slechtere titel kunnen verzinnen ?
2) NOS FAQ goed doorgekeken ? dos-2-win-howto tegengekomen ? Heb je die gelezen ?
3) Snap je uberhaupt wel wat de bedoeling is van dit forum ?

Het was inderdaad fijn geweest als in de topictitel iets had gestaan over het probleem (iets meer dan dat 'mandrake 9' het OS is).

Ook voor de rest sluit ik me bij dit commentaar aan. Voor wie dit topic 'op zich' leest is er geen touw aan vast te knopen, en dat is dus niet de bedoeling.

Lees dit eens door:

[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]

Dit topic gaat weer dicht - als je weer een topic opent probeer er dan op te letten dat de topicstart duidelijk is. En zo staan er nog wat tips in bovengenoemd topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.