Op vervolg van mijn vorige topic (welk gereedschap gebruiken voor window) nu dan het resultaat van mijn 1e case mod.
Na uren en uren tekenen, zagen, vijlen, dremelen, schuren en spuiten heb ik dan toch eindelijk bereikt wat ik wil. blauwe ccfl en een akasa crystal blue casefan, en natuurlijk rounded cables. De window is gemaakt van echt glas, 2.5 mm dik. Aan de voorkant zitten 4 schakelaars waarmee de ccfl, en de 3 casefans aan en uit gezet kunnen worden.
Toekomst plannen voor deze pc:
- nieuwe pci exhaust blower derin (mijn huidige is dood
)
- Ati radion 9700 pro erin
- AMD Athlon XP 2600+ derin.
Hier de pics.

(op sommige foto's valt het blauwe licht van de ccfl beetje weg, dit komt door de flitser die gebruikt is )
Na uren en uren tekenen, zagen, vijlen, dremelen, schuren en spuiten heb ik dan toch eindelijk bereikt wat ik wil. blauwe ccfl en een akasa crystal blue casefan, en natuurlijk rounded cables. De window is gemaakt van echt glas, 2.5 mm dik. Aan de voorkant zitten 4 schakelaars waarmee de ccfl, en de 3 casefans aan en uit gezet kunnen worden.
Toekomst plannen voor deze pc:
- nieuwe pci exhaust blower derin (mijn huidige is dood
- Ati radion 9700 pro erin
- AMD Athlon XP 2600+ derin.
Hier de pics.
(op sommige foto's valt het blauwe licht van de ccfl beetje weg, dit komt door de flitser die gebruikt is )
[ Voor 2% gewijzigd door AcouSE op 23-01-2003 08:04 . Reden: Pics geresized ]