Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM\EL] Gerestylde casemod

Pagina: 1
Acties:

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 21:23

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

Topicstarter
Tja, mijn mod vond ik vanaf het begin al een beetje :/ , je weet wel: hier wat veranderen, daar wat veranderen... (voorlopig) resultaat: een veel mooiere mod, baybus erin, case gespoten, knopjes vervangen.. enzovoort

Afbeeldingslocatie: http://www.imthecool1.nl/er6.jpg

volg de links maar eens voor meer plaatjes

http://www.imthecool1.nl/eindresultaat.htm

http://www.imthecool1.nl/fancontroller.htm

kijk op http://www.imthecool1.nl/case.htm
voor meer casemod foto's
de bovenste 2 links zijn ge-updated

(die knopjes, is dat misschien een idee voor een Ia?? :) )

[ Voor 11% gewijzigd door imthecool1 op 22-01-2003 21:29 ]

De oplossing is niet altijd de oplossing

Verwijderd

die vantac controller heeft wel mooie lichtjes
ook leuke meter trouwens voorop
:)

Verwijderd

Zie ik daar boven het blowhole een klok zitten?

Gaaf!
Doet mij denken aan die goede oude tijd, analoog :z

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 21:27 ]

• imthecool1

imthecool1

Topicstarter
hehe, heb ik van philips, die deden voorheen ook van die klokjes in tv's videorecorders enz.. vond ik wel cool, dus heb ik er zelf een gemaakt

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 22:14

JaY-

Het is mij.

Dat analoge thermometertje is echt onwijs bizar! Zo'n ding wil ik ook op mijn digitale monster! :p
Verder ziet ie er netjes uit, leuke knopjes in je baybus ook :)

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Wat zit er nou boven die Vantec? Ik herken 't niet, zal wel aan mij liggen, en misschien dat het op je hoofdsite staat, maar die kun je niet navigeren (zonder Java), dus dat helpt me niet echt.

Verwijderd

die kast doet me aan me oude werk denken :9 maareeh heel cool gedaan ook die blowhole de kleur is goed en die fancontroller en thermometer zijn 1337 !! 8) _/-\o_

• Tweeke
  • Niet online
Mooi....maar zou je niet een soort stealth mod doen voor je 5.25" drives? Bijvoorbeeld in dezelfde kleur blauw :P als je case. Nu ziet het front aanzicht er een beetje rommelig uit....das mijn mening dan...

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

• imthecool1

imthecool1

Topicstarter
effies een reply:

wat boven de fancontroller zit is mijn asus Ipanel, daarmee hou je processorsnelheid/temp mobo-temp kast-temp enz bij.... ten tweede. Stealtdrives, ik weet niet.. moet ook geen complete blauwe kast worden, omdat dat witte zo mooi afsteekt tegen dat blauwe vind ik hem eigenlijk zo wel ok!

• megaleo
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Gaaf hoor!! _/-\o_ Mooi kleurtje!
Vooral die baybusjes!! Kben nogal gek op baybussen!!! :P

Verwijderd

Nice!
Welke baybus is dat precies en waar heb je hem gekocht? Ik zoek ook nog een baybus en heb alleen plek voor een 5"25...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 23:39:
Nice!
Welke baybus is dat precies en waar heb je hem gekocht? Ik zoek ook nog een baybus en heb alleen plek voor een 5"25...
Kijk eens op www.xxlcases.nl

Verwijderd

die fan controles zijn mooi gelukt maar dat getape vind ik ik dus echt afschuwelijk lelijk(before update)
nu ist beter

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 07:50 ]

• Hoogheemraad
  • Laatst online: 03-11 10:55
Leuk kleurtje. Alleen is het zo, dat hamerite (zo goed als) alleen door hamerite overschilderbaar is. Normale lakverven blijven dan waarschijnlijk niet meer hechten....

Verwijderd

jawel, maar hammerite is pas overschilderbaar na een half jaar uithardingstijd of zo (weet niet precies meer)
Ik wou het gebruiken om mijn Unimog over te schilderen (in verband met beetje veel roest) en daarna eventueel weer orginele kleur erover, maar schrok van de uithardingstijd.

• FlotterPower
  • Laatst online: 11-11 00:06

FlotterPower

Boxy Brown

Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 23:39:
Nice!
Vantec IA
voor dezelfde baybus (of in het zwart)

[ Voor 4% gewijzigd door FlotterPower op 24-01-2003 14:14 ]

I don't want no cake, I want me some pie!

• imthecool1

imthecool1

Topicstarter
wil er nog iemand zo'n fanbus?? ik heb er 2 gekregen (ik had een oude bestelling die ge-annuleerd was (blijkbaar niet dus :( :( ), nu nemen ze hem niet terug dus heb ik er een over. Voor 25 euro (excl verzenden is ie van jouw) hij is nog origineel, ,met factuur en in gesloten verpakking

• Hoogheemraad
  • Laatst online: 03-11 10:55
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 10:02:
jawel, maar hammerite is pas overschilderbaar na een half jaar uithardingstijd of zo (weet niet precies meer).
Misschien wordt het nu een beetje offtopic, maar in hammerite zitten glas- en metaaldeeltjes. Dit zorgt voor een supergladde toplaag. En hierdoor blijven andere verven zo lastig hangen. Voor een casemod zal het wel niet zoveel uitmaken, maar voor een unimog zou ik me nog eens goed laten informeren.... :/
Pagina: 1