Toon posts:

Abit KD7-G

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://www.cluboc.net/reviews/motherboards/abit/KD7-G/3.htm

Check deze nieuwe abit, die voltages voor de core zijn echt ziek, zo hoog modden de meesten zelfs niet :)

Zit nou toch ff te twijfelen of me 8rda+ ,die er binnekort aankomt een goede keus was, maargoed nforce2 heeft leuke extra's.

Toch aardig dat abit zo aan oc'ers denkt, 2.35 aan vcore en 3.25 voor geheugen is nice :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Toch aardig dat abit zo aan oc'ers denkt
Waarom gaat mijn KR7A raid dan maar tot 1.85?
Waarom willen er op mijn KR7-A raid procs tot en met Palo 2100+ en Tbred 2000+, en vertikt Abit het om hoger te supporten? Waarom zit er alleen maar een 3 of 4 PCI divider op en geen 5?

Doodzonde dat zo'n goed moederbord (precies 1 jaar geleden geïntroduceerd) nu al dood is

Het was mijn tweede Abit, had eerst een BH6, die ging 4 jaar mee (begon met Celeron 333@416 en later een Celeron 850@1054!!). Op basis van die ervaring kocht ik een KR7A met een 1800+, in de hoop dat ik daar later ook snellere procs op kon prikken. Niet dus.

Schan-da-lig.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:36
Mjaa mijn KD7-Raid doet dat ook hoor :) ... Abit is zowieso meer voor de overklokkers gemaakt (samen met EpoX).

Verwijderd

De KD7 is alweer een paar maanden uit. De letters erachter geven aan welke versie het is. De ene heeft LAN en de ander weer niet. Waarom dan een topic? Nieuws wordt normaal op de frontpage gemeld :)

Dit topic is gesloten.