Ik heb een orginele dvd film die het in de dvdspeler(16X) van mijn eigen pc het niet doet. Als ik hem in een andere pc doe met een dvdspeler(6X) doet hij ut wel. Alle andere dvd-films doen het wel gewoon in mijn eigen pc. Wat is hier aan de hand? Kan er misschien een kleine beschadiging ofzo opzitten dat de 6X dat wel gewoon kan lezen en dat die 16X daarvoor te snel is? Zo, ja hoe kan ik dat aanpassen? Please help me! Het is zo'n leuke film....
De film is gewoon in Nederland gekocht en de DVD-speler ook... De film heeft het al een keer gedaan in deze speler alleen nu niet meer....silentsnow schreef op 22 januari 2003 @ 19:17:
Ik denk dat het iets te maken heeft met de regiocode.
Verwijderd
Welke film is het? Is het niet toevallig Sneeuwwitje en de zeven dwergen op Windows XP die daarvoor een update nodig heeft?
In andere woorden. Welk OS, welke film, welk programma gebruik je om ze mee af te spelen.
In andere woorden. Welk OS, welke film, welk programma gebruik je om ze mee af te spelen.
Het is de film RATRACE, OS: WinXP en ik gebruik het programma: Leadtek Winfast DVD, allen WinXP herkent de dvd al als ongeldige schijf dus.... En zoals ik al eerder zei, de film heeft het al een keer gedaan op deze pc alleen nu niet meer...Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 19:22:
Welke film is het? Is het niet toevallig Sneeuwwitje en de zeven dwergen op Windows XP die daarvoor een update nodig heeft?
Verwijderd
Ik heb ongeveer eenzelfde probleem, heb vandaag netjes in de winkel The Scorpion King gekocht. wilde hem in mijn Laptop prikken ( winXP prof ) mijn laptop kan ook DVD'tjes lezen.
opende windows mediaplayert ziet keurig netjes alle chapters. alleen wil deze NIET afspelen
overigens heb ook nimo code pack 5.0 geinstalleerd ( zou geen probleem moeten zijn )
opende windows mediaplayert ziet keurig netjes alle chapters. alleen wil deze NIET afspelen
overigens heb ook nimo code pack 5.0 geinstalleerd ( zou geen probleem moeten zijn )
Det hij het wel in mediaplayer? Anders dat ff proberen, misschien doet Leadtek Winfast DVD vaag.
Nee, Windows doet vaag, want hij leest hem helemaal niet! Windows geeft aan: Windows kan niet van de schijf lezen.... Ook hoor je m'n dvd speler niet. Hij doet er gewoon nix mee...
DVD goed cleanen? spreekt voor zich, maar je weet nooit....
Ik heb hem goed gecleand en in een ander dvdspeler(6X) doet hij het wel. Please help me!dominator schreef op 22 januari 2003 @ 20:42:
DVD goed cleanen? spreekt voor zich, maar je weet nooit....
Verwijderd
Zal wel aan de codec liggen!!! Als je ff powerdvd download heb je al het goed s nergens last van!!!
Try IT
Try IT
Ja, maar als windows al aangeeft dat hij de schijf niet kan lezen, hoe moet powerdvd het dan lezenVerwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 21:23:
Zal wel aan de codec liggen!!! Als je ff powerdvd download heb je al het goed s nergens last van!!!
Try IT
Verwijderd
toevallig geen nero extra goodies installled ?
die doet wel eens vaag
en haal diverse dingen weg
dus alles wat nix met nero te maken heeft weg halen
die doet wel eens vaag
Ik heb Nero met Nero Tookit(Nerocdspeed, Nerodrivespeed) en ik heb Nero Coverdesigner en Nero Waveeditor en Nero Image drive intaller. Moet ik die onderdelen weghalen?Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 21:53:
toevallig geen nero extra goodies installled ?
die doet wel eens vaagen haal diverse dingen weg
Verwijderd
die packed cdrw
dan maakt ie van je cdrw een extra hd die ligt wel eens drward met DVD spelr
kijk eens of die ook staat geinstalleerd
Nee, die staat niet geinstalleerd.Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 13:31:
die packed cdrw
Wat doet "ie" met andere DVD's , gaat het dan wel goed ?
Of is het met alle DVD's knudde op het moment ?
Als het aleen met die 1ne DVD is dan kan er idd een persfout ofzoow in zitten dat heb ik ook eens gehad met een DVD van The Matrix (ik had gelukkig een vergelijk van iemand die dezelfde DVD ook had en dat ging prima.
Maar ik heb ook wel eens zoiets gehad en dat bleek dus echt aan de DVD player te liggen, nieuwe gekregen en hoppah spelen maar, en tot nu toe nog geen klachten.....
Als het aleen met die 1ne DVD is dan kan er idd een persfout ofzoow in zitten dat heb ik ook eens gehad met een DVD van The Matrix (ik had gelukkig een vergelijk van iemand die dezelfde DVD ook had en dat ging prima.
Maar ik heb ook wel eens zoiets gehad en dat bleek dus echt aan de DVD player te liggen, nieuwe gekregen en hoppah spelen maar, en tot nu toe nog geen klachten.....
[ Voor 33% gewijzigd door basterd_operator op 25-01-2003 19:02 ]
Don't . Accept . Mass . Notion ........
Nou, het is alleen bij die ene DVD dat het problemen geeft. Alleen het gekke is dat hij het eerder wel deed in dezelfde DVD speler en in dezelfde pc. Nu doet hij het nog steeds alleen in een andere dvd speler en die zit in een andere pc.basterd_operator schreef op 25 January 2003 @ 18:55:
Wat doet "ie" met andere DVD's , gaat het dan wel goed ?
Hmmm ... dan denk ik dat het toch aan de leesgevoeligheid van de DVDplayer ligt als de DVD het in andere speleres prima doet.Nou, het is alleen bij die ene DVD dat het problemen geeft. Alleen het gekke is dat hij het eerder wel deed in dezelfde DVD speler en in dezelfde pc. Nu doet hij het nog steeds alleen in een andere dvd speler en die zit in een andere pc.
Zoals ik al zei heb ik dat ook eens met een film gehad , toen ging het ding toevallig ook nog eens binnen de garantie helemaal over de mik en met de nieuwe heb ik er geen last meer van ook niet met die DVD die het niet meer deed.
Don't . Accept . Mass . Notion ........
niet van opkijken hoor dat een dvdtje het eens niet doet.............
je kunt de duurste dvd speler kopen, en nog zijn er dvd's te vinden die er niet op zullen werken
helaas maar waar
je kunt de duurste dvd speler kopen, en nog zijn er dvd's te vinden die er niet op zullen werken
helaas maar waar
PIII 800@804 Mhz
Pagina: 1