Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
maar als je 2 schijven hebt, kan je een image met Norton Ghost maken,
alles helemaal formatteren, en dan gewoon de image er weer overheen zetten.
Hope that helps.
Verwijderd
daarmee fdisken
partities verwijderen
rebooten
windows install beginnen
fdisken
windows-partities derop
you're done
suc6
🌞🍃
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
- Ga naar je bios.
- Zoek je HDD op
- Pas de aantal koppen aan, het liefst iets kleiner.
- Start op met een boot disk, en je kunt als het goed is gewoon de paritie verijderen.
- Herstart de pc
- pas de koppen weer aan
Dit truukje heb ik al een paar keer toegepast. Het is wel op eigen risico, maar dat snap je hopelijk wel
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
je doet gewoon alle partities weg, en ziedaar, je hebt een schijf, als kwam ze net van de winkel
partities maken, en die formatteren dan
suc6
Hoi
Het is freeware en de partitie indeling maakt niet uit.
Verwijderd
Staat in de faq zelfs
Maar meestal doe ik dat gewoon met fdisk
Verwijderd
Klaar is kaastosti!
Dat was ook mijn eerste probeersel, alleen wilde heel fdisk niet meer normaal starten. Ook van een verse bootdisk niet, vandaar dit topicVerwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 17:46:
Met fdisk kun je ook linux partities verwijderen, je moet alleen wel zo pienter zijn om NON-DOS partitions te selecteren
Dualboot win2k (2x 6GB) / Mandrake 9.0 met ext3 partities.
Ik kan ze hier gewoon verwijderen, en daarna als NTFS formatteren en gebruiken, mocht ik ooit linux eraf gooien (eerder andersom, maar ok
[ Voor 42% gewijzigd door alt-92 op 23-01-2003 22:59 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device