audigy naar versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:31

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ik heb een audigy platinum samen met een Cambridge 2500 system (5.1). Klinkt natuurlijk wel lekker, maar wil dus mijn subwoofer er ook op aansluiten (dreunnuuhh :7).

De subwoofer zit op mn versterker, waar ook cd en video op zitten. Ook zitten er 2 grote boxen (marantz ofzo) aangesloten. Nu wil ik dus die audigy ook op een kanaal zetten (aux ofzo). Het is een sony nogwat stereo vesterker (simpel ding).

Maar de kaart heeft dus 3 uitgangen, voor achter en sub. Ik heb het al met een jackplug splitter getest, maar met voor/achter is de bass vrij zacht (dreunt nie echt) met de sub uitgang is het alleen maar gekraak (veeel te hard).

Ik zoek dus een oplossing waarmee ik dus een stereo lijntje van de geluidskaart naar de versterker kan laten gaan, die dus zowel als hogere tonen als de lage tonen laat horen. Wel moet die C2500 gewoon surround blijven.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:21

Jag

Je hebt vast en zeker de search nog niet gebruikt he :) ? Lees je eens een beetje in op het onderwerp en als je er dan nog niet uitkomt moet je maar een mailtje sturen (Jag@Tweakers.net), dan gaat het slot er misschien vanaf.

Dit topic is gesloten.