Ik heb nog een P1 200MMX, 256MB Ram, 10GB schijf staan. Wie heeft leuke dingen in gedachten wat ik met het bakje kan doen?
Doneren aan een klein neefje/broertje ofzo die heel graag iets met computers wil doen en zelf en/of zn ouders geen geld hebben.
Fileserver, CDrom toren, router met FTP en HTTP server... Gooi er WinNT4 of Linux op en je hebt een lekker stabiel beestje
Forget your fears...
...and want to know more...
Pak eens een Linux distro van internet en ga je wereld verbreden 
De leercurve is enorm (ik ben nog steeds aan het klimmen), maar het begrip is fraai.
De leercurve is enorm (ik ben nog steeds aan het klimmen), maar het begrip is fraai.
Op zo'n bak draaid zelfs windows 2000 nog wel 
Maar met 256 mb ram en een 10 gb hdd... verpatsen die hap, ruilen voor een klein hddtje en 64 mbram ofzo, zelt er dan een leuke distro op (debian
) en gaan met die bak (http/php/smysql).
Of is dit een verkapte, ik heb een bak over wie wil hem kopen topic?
Maar met 256 mb ram en een 10 gb hdd... verpatsen die hap, ruilen voor een klein hddtje en 64 mbram ofzo, zelt er dan een leuke distro op (debian
dan kan je beter een nieuw mobo+cpu nemen, 256 mb ram en een 10 gb hdd zijn nog niet zo slechtIcey schreef op 22 januari 2003 @ 18:03:
Op zo'n bak draaid zelfs windows 2000 nog wel
Maar met 256 mb ram en een 10 gb hdd... verpatsen die hap, ruilen voor een klein hddtje en 64 mbram ofzo, zelt er dan een leuke distro op (debian) en gaan met die bak (http/php/smysql).
hmm... voor 149 euro heb je een mobo + duron 1200 + 256 mb sdram.. dan wat je al heb erbij (=512 mb sdram + 10 gb hdd) en je heb een aardige pcPastasaus schreef op 22 January 2003 @ 18:08:
[...]
dan kan je beter een nieuw mobo+cpu nemen, 256 mb ram en een 10 gb hdd zijn nog niet zo slecht
voor 50€ ergens een goedkoop (2e hands) geforce MX kaartje erin en je heb een leuke pc ...
Zijn huidige geheugen is waarschijnlijk niet te gebruiken, maar dan nog:Icey schreef op 22 January 2003 @ 18:11:
[...]
voor 50€ ergens een goedkoop (2e hands) geforce MX kaartje erin en je heb een leuke pc ...![]()
code:
1
2
3
4
5
6
| AMD Duron 1200 € 38,-
ECS K7S5A LAN € 58,-
2x 256MB PC133 SDRAM € 48,-
XFX GeForce 2 MX400, 64 Mb, AGP, TV-out, Retail € 45,-
______+
€189,- |
[ Voor 41% gewijzigd door |sWORDs| op 22-01-2003 18:22 ]
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Ik heb mijne in een msn bak omgetoverd voor mijn zussie, nu kan ze online breezah'en !!
dikzak
Had een P1 200mmx, door cpu switch nu 233mmx, 96MB en 2 schijven voor in totaal 3 gig. Win2000 draait er prima op, dus met 256 moet het helemaal prima draaien.
Prima inetbak, office of om je bestanden op te gooien om je pc te ontzien
Prima inetbak, office of om je bestanden op te gooien om je pc te ontzien
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Verwijderd
ik volg dit topic omdat ik nog 2 van die beetjes naast mijn buro heb staat inmidels buitendienst.
zoek ff, is genoeg voor te vinden en mee te doen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()