• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:07
Goed ik heb nu een napa 380, kutmp3 speler kan je niet mee sporten..

Ik ben dus op zoek naar een mp3 speler die je perfect kan gebruiken voor het sporten ( klein niet in de weg zitten, schokbestendig zijn)

De sport waar ik hem voor ga gebruiken is bodybuilding dus hij moet ook niet al te gammel zijn..

Hij gaat alleen gebruikt worden voor tijdens het trainen.
Dus mooi uiterlijk etc hoeft niet als ie maar goed is voor tijdens het sporten.

Ik heb wel eens gehoord van die mp3 speler van nike alleen die is al een tijdje oud en ik weet niet of er wat nieuwers op de markt is.

Ik heb gezocht met de search en dat was allemaal te oud en niet recent genoeg immers de mp3 speler markt verandert contstant.

heeft iemand een goed advies voor me?

De prijs boeit opzich niet supererg maar laat het niet teveel worden..

max 300 euro liefst minder dus voor 100 euro is ook goed als ie maar aan de eisen voldoet.

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02 19:18
Die van Nike was idd een goed dingetje, maar ik denk dat je met een ander soort MP3 speler ook goed moet kunnen sporten, bijvoorbeeld de Duex XP ([rml][ MP3 speler] DUEX - XP (géén MuVo, maar lijkt erop)[/rml]) voor 139 euro. Hij is erg klein, dus je zou hem in een tasje fzow kunnen doen :?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

Nike is volgens mij de enige die zich heeft gericht op het maken van mp3 spelers speciaal voor bij het sporten. Maar de iRiver IFP serie is daar volgens mij ook heel geschikt voor, vooral met de accessoire set waar een armband bijzit

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

kijk is in de [MP3-speler] De stoerste mini MP3-speler ooit? deel 2 topic, staan er veel tussen

[rml][ MP3-speler] De stoerste mini MP3-speler ooit? deel 2[/rml]

of kijk op
www.mp3cdspeler.nl
www.mp3man.nl
www.mmport.nl
daar staan flink wat spelertjes te koop

edit;
iriver + armband (moet je los bijbestellen, behalve bij de 512mb versie)
Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/info/img/20030108/armband01.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door schaduw op 23-01-2003 12:24 ]